Göm den menar duNu jäklar händer det saker! Fram med plånboken!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Göm den menar duNu jäklar händer det saker! Fram med plånboken!
Så kan man också tänkaGöm den menar du![]()
Jag tar inte ut en krona nu iaf. Sålde inte mina Ripple vid 3.8 , då säljer jag de fan inte vid 1.1Är kraschen framför oss eller är det bara rädsla pga USDT / Bitfinex / Bitgrail m.m? Eller vänder det snart?
Vad tror panelen?
Wat am I gunna doooo/Carlos Matos
Jag tar inte ut en krona nu iaf. Sålde inte mina Ripple vid 3.8 , då säljer jag de fan inte vid 1.1![]()
Låter mina krypto ligga på min ledger bara. Vem vet, om 20 år kanske de är värda någotNä samma. Står i valet o kvalet om man ska fortsätta köpa mer dock..
Lutar åt köp....![]()
Låter mina krypto ligga på min ledger bara. Vem vet, om 20 år kanske de är värda något![]()
Är inte nöjd förrns jag kan plocka ut en 6154Du måste väl kunna växla dom mot åtminstone 1-2 OEM Panerai band fortfarande?![]()
Jag tar inte ut en krona nu iaf. Sålde inte mina Ripple vid 3.8 , då säljer jag de fan inte vid 1.1![]()
Synd att jag inte har självförtroende nog att handla enligt min egen analys!Nu bär det av utåt igen!
Beroende på vilken period man tittar på går det att komma fram till olika saker och det styrs även av när man investerade, om man investerade.Personligen började jag tro att Bitcoin inte kunde gå under 11 000 USD långvarigt, den stack ju upp så fort den gick under. Jag trodde jag hade feeling, och jag struntade i min högt kvalificerade tekniska analys två inlägg upp. Se så fel jag fick!
Fast det där hände i december...
Beroende på vilken period man tittar på går det att komma fram till olika saker och det styrs även av när man investerade, om man investerade.
I den bild du la in kan man se att kursen är upp sen oktober och inte har brutit under golvet i en uppåtgående trendkanal. Hade jag då investerat i oktober så skulle jag kunna tolka det som att det inte finns någon anledning till oro, kursen stiger ju på lång sikt.
Samtidigt kollar någon annan på en månad, en vecka, en dag osv och kommer fram till olika slutsatser.
Det är min slutsats![]()
Din poäng är? Det blev offentliga nyheter först för ett par dagar sedan. När ingen vet om det påverkar det inte marknadspriset.Fast det där hände i december...
Din poäng är? Det blev offentliga nyheter först för ett par dagar sedan. När ingen vet om det påverkar det inte marknadspriset.
Det blir intressant när vi får information om det verkligen finns en backning i en ratio av 1:1 som de säger att det finns mellan USD och USDT.
Sedan kan man undra vad amerikanska staten kommer att tycka om detta, dvs i princip en digital USD som är utgiven av ett företag, för det är vad det är.
Fast det där var bara rykten då. Inget bekräftat. Det blir en stor skillnad när det bekräftas av trovärdig media.Det håller jag med om såklart. Det jag menar är att det är gamla nyheter och inget som först kom fram nyligen. Typ första träffen på Google: https://www.reddit.com/r/Bitcoin/comments/7k8kzz/bitfinex_subpoena_issued/
Okay, Opinion live sänds ju ikväll!Fast det där var bara rykten då. Inget bekräftat. Det blir en stor skillnad när det bekräftas av trovärdig media.
Absolut. Men hittils har kryptos reagerat starkt på rykten eller misstolkade nyheter.Fast det där var bara rykten då. Inget bekräftat. Det blir en stor skillnad när det bekräftas av trovärdig media.