• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Black Friday

PANI

Cartier
Blandade saker från Philips hemsida på Blackfriday-rabatt (upp till 40%).


Använder ni denna kod får ni ytterligare 30% på reducerade priser i kassan: mecenatphilips
 

Arvis

Cartier
2-Faktor
Hm skumt, har inte fått något. Kollade även i skräpposten men inget där heller. Aja, tog en skärmdump på ordernumret i alla fall. Det dyker väl upp vad det lider.
Mail saknas för mig oxå.

Fick bekräftelsemail idag.
Blev ett par 55or. Bytte av oklar anledning bort mina gamla mot ett par 52 men de känns för små idag.
 

Crane

Panerai
Har snålat länge på att köpa en ny skäggtrimmer, men nu blev det garanterat köpläge :DTack för tips!
Blandade saker från Philips hemsida på Blackfriday-rabatt (upp till 40%).


Använder ni denna kod får ni ytterligare 30% på reducerade priser i kassan: mecenatphilips
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Googla först bara. På Philips hemsida är priset högre än hos tex Elgiganten.
Högre Har snålat länge på att köpa en ny skäggtrimmer, men nu blev det garanterat köpläge :DTack för tips!
 

E.Z.

Cartier
Sjukt bra. Blev ett par.

Någon som har fått orderbekräftelse från AO via mail?

Hm skumt, har inte fått något. Kollade även i skräpposten men inget där heller. Aja, tog en skärmdump på ordernumret i alla fall. Det dyker väl upp vad det lider.

Mail saknas för mig oxå.
Ni som köpte till 50% vad betalade ni? Kollade igår och vill minnas att de låg på 1895kr vilket borde bli ca 950kr på rea. Idag på hemsidan är fullpris nämligen 1395kr......

Hoppas jag har fel, är bara oerhört trött på handlare som försöker blåsa kunderna.
 

Bilagor

  • 27DCE6EA-CBDA-4A19-90A1-DCB3874BCA47.png
    27DCE6EA-CBDA-4A19-90A1-DCB3874BCA47.png
    349.2 KB · Visningar: 21

cycleMagnus

Panerai
Steelseries arctis pro wireless, typ halva priset hos Elgiganten. Levererans 2021.
Jag köpte ett par för Skypesamtal under jobba-hemma så länge corona håller på.
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Missade iPhone 11 för 6500:-... Skulle köpa en lila till dottern i julklapp, men orkade inte genomföra köpet igår. När jag kollar idag så är de slut överallt typ. Morr.
Jag fick dock köpt en Hövding (cykelhjälm som blåser upp sig för den som inte vet) till frun i julklapp idag, så nåt blev det ändå.
 

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Missade iPhone 11 för 6500:-... Skulle köpa en lila till dottern i julklapp, men orkade inte genomföra köpet igår. När jag kollar idag så är de slut överallt typ. Morr.
Jag fick dock köpt en Hövding (cykelhjälm som blåser upp sig för den som inte vet) till frun i julklapp idag, så nåt blev det ändå.

Kollat prisjakt? Verkar finnas på Netonnet och mediamarkt för 6495 för 64Gb.
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Kollat prisjakt? Verkar finnas på Netonnet och mediamarkt för 6495 för 64Gb.
Tack för tipset!!

Jag bor för långt från Mediamarkt (fanns inte i nån butik nära). Netonnet verkar ha dock. Nu tog jag en ny funderare och insåg att en röd får funka lika bra. Den fanns på Teknikproffset så nu är en sådan beställd därifrån hursomhelst. Det blir nog hur bra som helst!
 

Derix

Patek
2-Faktor
Absolut inget superpris men för er som ändå hade tänkt köpa en ny Macbook med M1-chippet så har Macforum en liten rabatt. Jag kunde inte låta bli att slå till.

 
Topp