Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fungerade för mig igår kväll. Bra deal tycker jag.
Fan missade detta... vad kostade den?Absolut inget superpris men för er som ändå hade tänkt köpa en ny Macbook med M1-chippet så har Macforum en liten rabatt. Jag kunde inte låta bli att slå till.
Köp MacBook Air 13,3-tum med M1-chip/åttakärnig processor/8GB minne/256GB lagring - Rymdgrå hos Macforum
Apple tunnaste, lättaste bärbara dator har nu mer kraft än någonsin tidigare. Med Apple Silicone M1-chippet är MacBook Air omgjord från grunden. Upp till 3,5 gånger snabbare processor, upp till 5 gånger snabbare grafikprocessor och med Apples mest avancewww.macforum.se
11 245 kr. Ingen megarabatt men ändock trevligt med rabatt på en nysläppt MacBook.Fan missade detta... vad kostade den?
Det är det ju i princip aldrig på Apple’s prylar, så det får ju ändå anses som en hyfsad rabatt!11 245 kr. Ingen megarabatt men ändock trevligt med rabatt på en nysläppt MacBook.
Jag kan trösta dig med de ännu inte kunnat bekräfta leveranstidDet är det ju i princip aldrig på Apple’s prylar, så det får ju ändå anses som en hyfsad rabatt!
men samtidigt är ju en tusenlapp mer eller mindre inte hela världen på en dator för 10k+, så inget man behöver ligga sömnlös för att man missat
Förstår inte riktigt vad som är så speciellt med dem brillorna?Gråter för att jag missade rabatterna på solbrillorna. Annars mycket kläder och sånt på blackfriday inte så jätteimpad totalt sett.
Footway kör rea på loake
Härligt! Det gjorde jag oxå, fick dock fel storlek och nu är rätt storlek slutSlog till på ett par Kempton för 1900 kr. Prisvärt.
Härligt! Det gjorde jag oxå, fick dock fel storlek och nu är rätt storlek slut
Du har inte en 6:a till övers?!Haha, jag beställde faktiskt 2 par. Osäker på den där halvstorleken upp..
Care of Carl har 20% på en hel del. Skolyx kör rea på fredag med start på torsdag för prenumeranter på nyhetsbrev.Bumpelibump! Man har ju blivit lite Covid-rea-skadad men lite bra tips lär väl dyka upp?
https://cavour.co/en/135/sale - CavourBumpelibump! Man har ju blivit lite Covid-rea-skadad men lite bra tips lär väl dyka upp?
Ska köpa en iPad till morsan, gissar dessa inte brukar reas på black Friday?
Dvs värt att vänta veckan ut eller beställa direkt bara, ska köpa den vanliga modellen som kostar 4k.
Fyndiq har mkt bra pris på smart cover om du vill ha det: https://fyndiq.se/produkt/apple-sma...MI9ZzB2Jax9AIVtIODBx2Z_AQQEAQYASABEgIVDfD_BwESka köpa en iPad till morsan, gissar dessa inte brukar reas på black Friday?
Dvs värt att vänta veckan ut eller beställa direkt bara, ska köpa den vanliga modellen som kostar 4k.