• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Black Friday

Fungerade för mig igår kväll. Bra deal tycker jag.

1606206133519.png

Jag fick dessa nu. Är lite kluven, de känns välgjorda men någon klumpiga. Har någon testat både dessa och Morjas för jämförelse?

Plockade upp mina AO idag.
Får bli sommarens segelglajjor. Smidiga att sticka in under kepsen och utan polarisering så plottern syns. Återstår att se om de håller sig kvar. :cool:

Absolut inget superpris men för er som ändå hade tänkt köpa en ny Macbook med M1-chippet så har Macforum en liten rabatt. Jag kunde inte låta bli att slå till.

Fan missade detta... vad kostade den?

11 245 kr. Ingen megarabatt men ändock trevligt med rabatt på en nysläppt MacBook.
Det är det ju i princip aldrig på Apple’s prylar, så det får ju ändå anses som en hyfsad rabatt!
men samtidigt är ju en tusenlapp mer eller mindre inte hela världen på en dator för 10k+, så inget man behöver ligga sömnlös för att man missat ;)

Det är det ju i princip aldrig på Apple’s prylar, så det får ju ändå anses som en hyfsad rabatt!
men samtidigt är ju en tusenlapp mer eller mindre inte hela världen på en dator för 10k+, så inget man behöver ligga sömnlös för att man missat ;)
Jag kan trösta dig med de ännu inte kunnat bekräfta leveranstid :confused:

Gråter för att jag missade rabatterna på solbrillorna. Annars mycket kläder och sånt på blackfriday inte så jätteimpad totalt sett.

Ska köpa en iPad till morsan, gissar dessa inte brukar reas på black Friday?
Dvs värt att vänta veckan ut eller beställa direkt bara, ska köpa den vanliga modellen som kostar 4k.

Ska köpa en iPad till morsan, gissar dessa inte brukar reas på black Friday?
Dvs värt att vänta veckan ut eller beställa direkt bara, ska köpa den vanliga modellen som kostar 4k.

Finns inga jättemängder i lager i nuläget. Kanske har du tur och hittar något erbjudande? Men räkna inte med det i min mening.

Tillbaka
Topp