city69
Basic
Fick mina Mölle igår och beställde storlek 43 som jag ”alltid” har och de passade perfektJag upplever Loake som typ en storlek större än Myrqvist.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick mina Mölle igår och beställde storlek 43 som jag ”alltid” har och de passade perfektJag upplever Loake som typ en storlek större än Myrqvist.
Hittar ingen rea där och sidan laggar som fasenSkolyx startar sin rea nu. Nån som testat deras skor?
skolyxbfHittar ingen rea där och sidan laggar som fasen
Funderar på ett par Yanko Chelsea, äger inget från dem sedan tidigare.Skolyx startar sin rea nu. Nån som testat deras skor?
Provade ett par Yanko Chelsea för ett tag sen. Grymt sköna! Mitt nästa par Chelsea blir ett par sådana. Har Loake nu, men Yanko satt mkt bättre på mig..Funderar på ett par Yanko Chelsea, äger inget från dem sedan tidigare.
Jag har ett par Yanko halvbrogue i mocka som känns väldigt prisvärda.Skolyx startar sin rea nu. Nån som testat deras skor?
Har ingen erfarenhet av dom heller... Returer är inte gratis heller.Funderar på ett par Yanko Chelsea, äger inget från dem sedan tidigare.
Provade ett par Yanko Chelsea för ett tag sen. Grymt sköna! Mitt nästa par Chelsea blir ett par sådana. Har Loake nu, men Yanko satt mkt bättre på mig..
Jag beställde ett par chelsea från Myrqvist, hur står de sig mot Yanko? Nån som vet?Jag har ett par Yanko halvbrogue i mocka som känns väldigt prisvärda.
Har inte testat Myrqvists Chelsea tyvärr.Jag beställde ett par chelsea från Myrqvist, hur står de sig mot Yanko? Nån som vet?
Sannerligen ett pyramidalt aber med nätbutiker som inte erbjuder gratis retur, även om jag faktiskt sällan returnerar varor och summan oftast är relativt liten i sammanhanget så drar jag mig alltid från att beställa från butiker som inte kör gratis retur.Har ingen erfarenhet av dom heller... Returer är inte gratis heller.
Samma här, men jag utnyttjar onekligen returrätten relativt ofta. Gratis retur betyder man vågar testa saker man annars inte hade, så det är väl på gott och ont.Sannerligen ett pyramidalt aber med nätbutiker som inte erbjuder gratis retur, även om jag faktiskt sällan returnerar varor och summan oftast är relativt liten i sammanhanget så drar jag mig alltid från att beställa från butiker som inte kör gratis retur.
Samma här, men jag utnyttjar onekligen returrätten relativt ofta. Gratis retur betyder man vågar testa saker man annars inte hade, så det är väl på gott och ont.
Att 2020 inte ha långa öppet köp och fria returer är att skjuta sig i foten.
Ser bara 14 plagg, samma för er andra?
BF på L2.
Samma här...Ser bara 14 plagg, samma för er andra?
Tror vi kommer gå tillbaka till att man faktiskt betalar för de tjänster man nyttjar. Det beror dock helt på hur lättlurade kunderna är angående kostnader.Eller att värna om miljön och minimera risken att folk köper saker som de ändå vet med sig att de inte vill ha vilket är otroligt kostsamt för många E-handelsföretag. Emballage, frakt, returhantering osv är inte gratis.
Men att ha äga en butik är gratis? Känns lite som att man vill ha tårtan och äta den också.Eller att värna om miljön och minimera risken att folk köper saker som de ändå vet med sig att de inte vill ha vilket är otroligt kostsamt för många E-handelsföretag. Emballage, frakt, returhantering osv är inte gratis.
Har du kollat på lönsamheten i branschen?Men att ha äga en butik är gratis? Känns lite som att man vill ha tårtan och äta den också.
Vad spelar det för roll? Är det ett försvar för att ta betalt för retur?Har du kollat på lönsamheten i branschen?
Ja? Inget är gratis här i världen och använder man fri retur tjänar sällan företaget något på köpet. Såklart beroende på prisgrupp.Vad spelar det för roll? Är det ett försvar för att ta betalt för retur?
Japp. Helt rätt!Gällande ämnet. Med all rätt!
Boozt har stängt av 4000 kunder till - "uppmuntrande att se effekterna" - Ehandel.se
I december förra året kunde plötsligt en del kunder inte handla hos modesajten Boozt längre. Företaget gick då ut och förklarade att man har infört denwww.ehandel.se
På deras instagram skriver de att de har ett "baker's dozen of great offers", vilket är 13, så det stämmer ju hyfsat...Ser bara 14 plagg, samma för er andra?
Har väl ingen sagt?Men att ha äga en butik är gratis? Känns lite som att man vill ha tårtan och äta den också