Det gäller även på nätet men jag har inte kvar mailet med koden.I butiken då eller? Inget på deras webshop?

(eller ringa/maila, de är så klart intresserade av att sälja sina produkter så det bör inte vara några bekymmer att få koden)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det gäller även på nätet men jag har inte kvar mailet med koden.I butiken då eller? Inget på deras webshop?
Tack för tipset! Är på jakt efter varma vinterskor att ha när jag är ute länge med barnen i snön mm. Finns det några direkta nackdelar med en stövel? Relativt tunga? Blir de fuktiga inuti? Verkar annars bra på de flesta sätt.För er som gillar friluftsliv, jakt, fiske o. dyl så har www.skogmarks.se riktigt bra erbjudanden denna vecka. Jag själv klickade hem ett par riktigt schyssta neoprenstövlar för vinterns allra kallaste jaktdagar samt en flanelljacka.
![]()
Dem här är ju galet varma, och vattentäta! Väldigt lätta också! Jag har svårt att hitta någon nackdel faktiskt. Jag har lånat svärfars nån gång tidigare och har inte upplevt någon fukt inuti. Jag har även ett par riktigt rejäla vinterkängor som jag nyttjar de allra flesta jakttillfällen. Men när det är riktigt jäkla kallt och man sitter stilla på pass räcker inte alltid kängorna till. Så dem här blir ett väldigt bra komplement för min del.Tack för tipset! Är på jakt efter varma vinterskor att ha när jag är ute länge med barnen i snön mm. Finns det några direkta nackdelar med en stövel? Relativt tunga? Blir de fuktiga inuti? Verkar annars bra på de flesta sätt.
Tack för tipset! Är på jakt efter varma vinterskor att ha när jag är ute länge med barnen i snön mm. Finns det några direkta nackdelar med en stövel? Relativt tunga? Blir de fuktiga inuti? Verkar annars bra på de flesta sätt.
Någon annan som har RM på BF? Dåligt med storlekar kvar på T&T, letar till frugan.Ted & Theresa har lite rea. Köpte ett par RM Wllliams till 30% rabatt
Black Week | Ted & Teresa
30-50% på utvalda varor till och med söndag 27/11-2022. Rött pris gäller och går ej att kombinera med andra rabatter.www.tedteresa.com
Zalando har tror jag.Någon annan som har RM på BF? Dåligt med storlekar kvar på T&T, letar till frugan.
Jag såg att Nobodesign hade nersatt på damstorlekar när jag googlade. Jag har inte någon koll på butiken sedan tidigare ska nämnas.Någon annan som har RM på BF? Dåligt med storlekar kvar på T&T, letar till frugan.
Gäller sidan med.I butiken då eller? Inget på deras webshop?
Liknande modell kostar dryga tusenlappen mer på tex Myrqvist som länkats ovan.jag är inte lika fräsig som många här med skor för 5 lök, tyckte detta var pris så jag beställde på Boozt (sen kanske dem alltid har likadan prissättning som under BF)
Men jag behövde verkligen boots
![]()
jag är nöjdLiknande modell kostar dryga tusenlappen mer på tex Myrqvist som länkats ovan.![]()
jag är inte lika fräsig som många här med skor för 5 lök, tyckte detta var pris så jag beställde på Boozt (sen kanske dem alltid har likadan prissättning som under BF)
Men jag behövde verkligen boots
![]()
jag ska inte hänga i stallet med damen och dotternKänns som att Blundstones är 100gr bättre skor än Gant. Kolla Granngården som kör kraftig rea på Blundstones.
Finns en mer dressad Blundstone modelljag ska inte hänga i stallet med damen och dottern, men jag dem där är bra!
Vill ha ett par skor som jag kan gå i till jobbet två dagar i veckan![]()
Bättre, men inte riktigt vad jag är ute efterFinns en mer dressad Blundstone modell![]()
Tyvärr är det på den gamla lästenBlev ett par loafers i svart mocka från Myrqvist till 50%
![]()
Nu får snart denna ”Black week” vara slut. Börjar bli dyrt![]()
Aha. Vad är skillnaden? De kommer imorgon så får se hur de ärTyvärr är det på den gamla lästen![]()
Jag har bägge och mig veterligen skiljer enbart färgen. 500 är mörkbruna och 510 svarta. Fortfarande hela och fräscha efter cirka tre år och relativt välanvända. Otroligt mycket sko för pengen, särskilt till rabatterat pris.Vad är skillnaden mellan 510 och 500 i Blundstone? Behöver ett par chelseaboots att slafsa runt i slasken, sparka boll osv med kidsen...
Edit: Försökte googla snabbt men kommer bara till granngården och de ger ju inge direkta skillnader mellan 510 och 500.
Lägg mer på skorna och mindre på att polera bilen ;-)Bättre, men inte riktigt vad jag är ute efter![]()
HahaLägg mer på skorna och mindre på att polera bilen ;-)
Sorry, kunde inte låta bli och med glimten i ögat. Du har en sjukt fint puts på bilen!
Vad är skillnaden mellan 510 och 500 i Blundstone? Behöver ett par chelseaboots att slafsa runt i slasken, sparka boll osv med kidsen...
Edit: Försökte googla snabbt men kommer bara till granngården och de ger ju inge direkta skillnader mellan 510 och 500.