• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Black Friday

HSK

Patek
2-Faktor
I butiken då eller? Inget på deras webshop?
Det gäller även på nätet men jag har inte kvar mailet med koden. 🙈 Någon annan kanske har koll? Annars får man väl prova sig fram med blackfriday, BF20 osv.

(eller ringa/maila, de är så klart intresserade av att sälja sina produkter så det bör inte vara några bekymmer att få koden)
 

Kwyjibo

Omega
2-Faktor
För er som gillar friluftsliv, jakt, fiske o. dyl så har www.skogmarks.se riktigt bra erbjudanden denna vecka. Jag själv klickade hem ett par riktigt schyssta neoprenstövlar för vinterns allra kallaste jaktdagar samt en flanelljacka.
B3F60D24-C237-44D1-9F6B-9AC1113FD7EA.png
Tack för tipset! Är på jakt efter varma vinterskor att ha när jag är ute länge med barnen i snön mm. Finns det några direkta nackdelar med en stövel? Relativt tunga? Blir de fuktiga inuti? Verkar annars bra på de flesta sätt.
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Tack för tipset! Är på jakt efter varma vinterskor att ha när jag är ute länge med barnen i snön mm. Finns det några direkta nackdelar med en stövel? Relativt tunga? Blir de fuktiga inuti? Verkar annars bra på de flesta sätt.
Dem här är ju galet varma, och vattentäta! Väldigt lätta också! Jag har svårt att hitta någon nackdel faktiskt. Jag har lånat svärfars nån gång tidigare och har inte upplevt någon fukt inuti. Jag har även ett par riktigt rejäla vinterkängor som jag nyttjar de allra flesta jakttillfällen. Men när det är riktigt jäkla kallt och man sitter stilla på pass räcker inte alltid kängorna till. Så dem här blir ett väldigt bra komplement för min del.

Jag kan nog med handen på hjärtat våga lova att du inte hittar varmare och mer funktionella vinterstövlar än dessa för det här låga priset
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor

city69

Omega
Blev ett par loafers i svart mocka från Myrqvist till 50%


Nu får snart denna ”Black week” vara slut. Börjar bli dyrt 🤑
 

Älvkvarn

Omega
2-Faktor
Vad är skillnaden mellan 510 och 500 i Blundstone? Behöver ett par chelseaboots att slafsa runt i slasken, sparka boll osv med kidsen...

Edit: Försökte googla snabbt men kommer bara till granngården och de ger ju inge direkta skillnader mellan 510 och 500.
 

NKS

Omega
2-Faktor
Vad är skillnaden mellan 510 och 500 i Blundstone? Behöver ett par chelseaboots att slafsa runt i slasken, sparka boll osv med kidsen...

Edit: Försökte googla snabbt men kommer bara till granngården och de ger ju inge direkta skillnader mellan 510 och 500.
Jag har bägge och mig veterligen skiljer enbart färgen. 500 är mörkbruna och 510 svarta. Fortfarande hela och fräscha efter cirka tre år och relativt välanvända. Otroligt mycket sko för pengen, särskilt till rabatterat pris.

Lycka till!
 

MAGNETO

Omega
Vad är skillnaden mellan 510 och 500 i Blundstone? Behöver ett par chelseaboots att slafsa runt i slasken, sparka boll osv med kidsen...

Edit: Försökte googla snabbt men kommer bara till granngården och de ger ju inge direkta skillnader mellan 510 och 500.

Inte testat 510 men beställde hem en hel uppsjö av varianter på 500 och 550 för någon vecka sedan. 550 var solklart bäst imo. 500 skavde direkt. Lätt värt någon hunka extra för läderbiten som sitter invändigt vid hälen på 550, gick in skorna efter 2-3 användningar. I övrigt ser skorna typ lika ut. Tts.

Har även testat dress-varianten men var mycket stor i storleken så rekommenderar att gå ner en storlek om man är sugen på den.

Schyssta kängor i alla fall!
 
Topp