• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Black Friday

Det blev ett par för mig. Hoppas bara dom passar. 2476:- inkl frakt. Tack för tipset!

Hittar inget om retur, såg du något om det? Är osäker på hur RW är i storlekarna.
Har inte så många boots och köpte för stora derby tidigare som bara står. 9 1/2 i Adidas sneakers...säger det någon något om det ska översättas till RW? :)

Hittar inget om retur, såg du något om det? Är osäker på hur RW är i storlekarna.
Har inte så många boots och köpte för stora derby tidigare som bara står. 9 1/2 i Adidas sneakers...säger det någon något om det ska översättas till RW? :)
Jag tycker dem är väldigt true to size. Kör 8,5 i mina blaxland och har alltid 42-43 i sneakers :)

Jag hade tänkt köpa ett par Loake Pimlico, antingen i mocka eller läder. Har någon tips var jag kan fynda dessa? Hur är de i storleken? Har UK9 (43) i de flesta skor jag äger.

Beställde US9 men ringde och ändrade till US8. Har 42-43 så tror det ska bli bra. Hellre lite tajt, töjer sig alltid lite :)
Kul att ni kunnat fynda !

Nej, inget om retur vad jag såg. Har förstått att dom skall vara normala i storleken. Hoppas det funkar.

Tillbaka
Topp