Königsmarck
Basic
Finns ett par craftsman i comfort, strl 9,5 för 200 pund på Henry BrummelGrymt! Kollar genast! Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns ett par craftsman i comfort, strl 9,5 för 200 pund på Henry BrummelGrymt! Kollar genast! Tack!
Tack! Tror jag har storlek 9-9.5 ungefär. Har ett par Loake Kempton som sitter perfekt. Måste kolla vad dom har för storlek.Finns ett par craftsman i comfort, strl 9,5 för 200 pund på Henry Brummel
Jag plockade MediaMarks 500GB med extra handkontroll för 2990. CDon har/hade 1TB med FIFA 18 för 3110...https://www.netonnet.se/art/justnu/black-friday/gaming/sony-playstation-4-slim-500gb-e/247174.14238/
@RobertD
Ps4 500 gb, 2690:-
Dock så låg den på 1990:- i somras
Adlibris -15% VIPBL2017SV
Haha fan jag som beställde därifrån i måndags.Adlibris -15% VIPBL2017SV
Samma här. Och så skickades det igår. Sega fanskap.Haha fan jag som beställde därifrån i måndags.
RM WILLIAMS, 40% rabatt med koden open40
http://www.susegarden.se/produkt-kategori/skodon/
gäller även övrigt sortiment
RM WILLIAMS, 40% rabatt med koden open40
Det blev ett par för mig. Hoppas bara dom passar. 2476:- inkl frakt. Tack för tipset!RM WILLIAMS, 40% rabatt med koden open40
Det blev ett par för mig. Hoppas bara dom passar. 2476:- inkl frakt. Tack för tipset!
Jag tycker dem är väldigt true to size. Kör 8,5 i mina blaxland och har alltid 42-43 i sneakersHittar inget om retur, såg du något om det? Är osäker på hur RW är i storlekarna.
Har inte så många boots och köpte för stora derby tidigare som bara står. 9 1/2 i Adidas sneakers...säger det någon något om det ska översättas till RW?
TTS skulle jag vilja säga. Finns säkert måttabell på deras hemsida!Hittar inget om retur, såg du något om det? Är osäker på hur RW är i storlekarna.
Har inte så många boots och köpte för stora derby tidigare som bara står. 9 1/2 i Adidas sneakers...säger det någon något om det ska översättas till RW?
14 dagars returrätt enligt distansköpslagenHittar inget om retur, såg du något om det? Är osäker på hur RW är i storlekarna.
Jag hade tänkt köpa ett par Loake Pimlico, antingen i mocka eller läder. Har någon tips var jag kan fynda dessa? Hur är de i storleken? Har UK9 (43) i de flesta skor jag äger.
Hur är de i storleken? Verkar kosta en slant att returnera till dom så vill helst undvika köpa fel storlek.
14 dagars returrätt enligt distansköpslagen
Kör 8,5 på mina RMW och har 9 1/2 US på adidas
Hur är de i storleken? Verkar kosta en slant att returnera till dom så vill helst undvika köpa fel storlek.
Härligt! Du kommer inte bli besviken, har flera par och är väldigt nöjd med dem Synd att det fanns så få modeller då priset var väldigt bra.Tack för info. Blev storlek 9 nu...kul, mitt första par RW
Nej, inget om retur vad jag såg. Har förstått att dom skall vara normala i storleken. Hoppas det funkar.Hittar inget om retur, såg du något om det? Är osäker på hur RW är i storlekarna.
Är det us eller uk? Trodde det var uk så beställde storlek 9.Beställde US9 men ringde och ändrade till US8. Har 42-43 så tror det ska bli bra. Hellre lite tajt, töjer sig alltid lite
Kul att ni kunnat fynda !
Lagen om distanshandel är två veckor returNej, inget om retur vad jag såg. Har förstått att dom skall vara normala i storleken. Hoppas det funkar.
Det är UK, rätt!Är det us eller uk? Trodde det var uk så beställde storlek 9.
Ok. Vad bra. Blev lite nojjig därDet är UK, rätt!