• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Undra om det är David som inte riktigt har koll på skillnaden mellan automatiska och batteridrivna urverk eller om han bara hoppas att det finns någon med 25 på fickan som inte har den kollen.
Dessutom visar han upp fel modell av klockan som exempelbild jämfört med det han har på armen.

Screenshot_2015-05-22-09-47-11.png Screenshot_2015-05-22-09-48-14.png Screenshot_2015-05-22-10-01-39.png
 
Undra om det är David som inte riktigt har koll på skillnaden mellan automatiska och batteridrivna urverk eller om han bara hoppas att det finns någon med 25 på fickan som inte har den kollen.
Dessutom visar han upp fel modell av klockan som exempelbild jämfört med det han har på armen.

Screenshot_2015-05-22-09-47-11.png Screenshot_2015-05-22-09-48-14.png Screenshot_2015-05-22-10-01-39.png

Ser inte riktigt problemet. Sure 25 loppor för den quartzaren är väl att ta i. Men det där med automat förstår jag inte? Han skriver quartz och bilderna visar också en quartz... Eller missar jag något? (att produktbilderna och hans wristshot visar olika klockor är jag med på)
 
Ser inte riktigt problemet. Sure 25 loppor för den quartzaren är väl att ta i. Men det där med automat förstår jag inte? Han skriver quartz och bilderna visar också en quartz... Eller missar jag något?


Ja hittar han någon som betalar 25 så ska han så klart vara nöjd.
Menade inte på något sätt att det är en scam, men kändes tokig övervärderad.
Men quartarna kanske går för 28-35 på ebay som han skriver.
 
Ja hittar han någon som betalar 25 så ska han så klart vara nöjd.
Menade inte på något sätt att det är en scam, men kändes tokig övervärderad.
Men quartarna kanske går för 28-35 på ebay som han skriver.

Fruktansvärt övervärderad. Det om ebay är skitsnack, snabb koll visade att de går för max 15'
 
D-serie eller M-serie, hur tusan ska han ha det? Oavsett bra pris. Värdelös bild så svårt att säga men tycker inte ändlänkarna ser ut att vara SEL.
image.jpg
 
Kopia!

Är det samma säljare igen? Det andra gick väll iväg för över 3000kr!?

Hittar inte heller den, så den är nog borta.
 
2000 kr var väl priset. Men vi diskuterar inte "prisvärdheten" på fejkar här. Går liksom stick i stäv med syftet och reglerna för forumet. För övrigt finns det fejkar i 1000 usd klassen. Vad vi KAN diskutera däremot är att säljaren liksom produkten är en skithög. Men eftersom alla trode vara eniga därom blir det inte mycket till diskussion... :)

Säljaren hade ju suttit "köp nu" priset på 5000:- Gissar att det var det som holma20 reagerade på för att säljaren visste att det var en fejk. :)
 
Tillbaka
Topp