• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Fyndläge?
image.jpg

En dålig bild, orimligt låg prissättning och ärvd... Luktar scam deluxe
 
För några månader sedan så såg jag en exakt likadan säljas på ebay för ca 5k (kanske minns fel men det var en sjukt låg summa), efter en noga analys så insåg jag att det var en kopia av en bättre kaliber. Kanske någon stackare nappade på det och nu försöker bli av med den.
 
Han svarar inte... har säkert blivit sönder-bombad av intressenter :)
Ytterligare en varningssignal. Hade en sådan auktion på Tradera förra året. Svarade inte på mail i 4 dagar. Femte dagen meddelade Tradera att identiteten var stulen - lägg ej bud. Mycket som händer på nätet i dessa tider.
 
Förstår inte poängen med din text?

Klockan är förövrigt såklart tokfejk. Datumförstoringen (eller snarare bristen på förstoring) är ett säkert tecken.
Okej , poängen är att om jag skulle köpa en fejk hade jag väll inte betala 5k för en.
Förstod givetvis att den var fejk. Men han har mage till att sätta 5k på en fejk klocka.
De var väll själva poängen:)
 
Okej , poängen är att om jag skulle köpa en fejk hade jag väll inte betala 5k för en.
Förstod givetvis att den var fejk. Men han har mage till att sätta 5k på en fejk klocka.
De var väll själva poängen:)

2000 kr var väl priset. Men vi diskuterar inte "prisvärdheten" på fejkar här. Går liksom stick i stäv med syftet och reglerna för forumet. För övrigt finns det fejkar i 1000 usd klassen. Vad vi KAN diskutera däremot är att säljaren liksom produkten är en skithög. Men eftersom alla trode vara eniga därom blir det inte mycket till diskussion... :)
 
Tillbaka
Topp