Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tro mig någon som gillar LV eller som tror de är ”flashig” klocka kommer köpa den. De vågar jag nog påstå tyvärr
Skärmdump please...
Skärmdump please...
Ja hen har rätt i att den besten lär väcka uppmärksamhet på ett eller annat sätt, frågan är bara om det är på grund av dess vulgära storlek eller på grund av att kronan ser ut som taket på Taj Mahal?Vem köper ens en sån här klocka?
Och varför ens betala dom här pengarna när det är billigare ny?
Vad är innebörden av det som står i denna annonsen på C24? Har ADn behållt certet..?
Rätta mig om jag har fel, men får inte AD oftast klockorna i delar? Alltså box för sig, klocka för sig, manualer för sig osv..En annan handlare från Storbritannien använder också samma uttryck..
Kan vara AD:n David M Robinson som har flera filialer i främst nordvästra England. Denna AD behöll certen på Red dwellern iaf i vissa butiker. Finns en tråd om det.Rätta mig om jag har fel, men får inte AD oftast klockorna i delar? Alltså box för sig, klocka för sig, manualer för sig osv..
Kan det vara att fera AD's fått ut klockorna, men att Rolex håller på certen till de "får" sälja dem?
Ja hen har rätt i att den besten lär väcka uppmärksamhet på ett eller annat sätt, frågan är bara om det är på grund av dess vulgära storlek eller på grund av att kronan ser ut som taket på Taj Mahal?
Nej precis, det var en Tag Heuer 1000 i guld.
Var väl inte den modellen?
Vi kan diskutera priset men ingen prutning!
Jag förstår! Ett riktigt kap är vad det är. Köp!Obs!! Han slumpar bort sina ”sjukt snygga” klockor observera att priset är lågt så då förstår ni? Jösses vad jag skratta
Haha sjukt äcklig, hittar inte anonsen längre, vad låg den ute för?Its fake bro..
Han kör två modeller i filmen.
Var väl inte den modellen?
Obs!! Han slumpar bort sina ”sjukt snygga” klockor observera att priset är lågt så då förstår ni? Jösses vad jag skratta
Haha..språket var även dagens bästaVi kan diskutera priset men ingen prutning!
Det där är ju ett känt namn.Inte många rätt i denna annons. Verkar sälja renar också
https://www.blocket.se/varmland/Rolex_Submariner_41_mm__Byte_bat_Dc_6_7_m_80515757.htm?aw=1
Vart har han diskuterats förr? Länk om möjligtDet där är ju ett känt namn.
Har nog bara skrivit fel i övrigt har jag ingen åsikt om säljaren även om han diskuterats förr.
Har väl handlat med klockor länge.