the quiet man
Guld
Oj, ingen aning. Säkert i fler olika trådar men vet inte specifikt i vilka.Vart har han diskuterats förr? Länk om möjligt
Namnet och bostadsort är väldigt bekant.
Edit: https://klocksnack.se/threads/ronnie-kil.79801/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oj, ingen aning. Säkert i fler olika trådar men vet inte specifikt i vilka.Vart har han diskuterats förr? Länk om möjligt
Vad vill du säga med detta?
Utan tillbehör lr något bara fixar fram klockor :]Vad vill du säga med detta?
Aha du är en sån typiskt jobbig blocketköpare. Sista pris hit och dit. Tack för du är transparent. Direkt till min shit-list
om den inte är värd de priset han lagt så lägger man sitt budAha du är en sån typiskt jobbig blocketköpare. Sista pris hit och dit. Tack för du är transparent. Direkt till min shit-list
Fast du vet vad klockan kostar ny från AD? Sista pris är så jävla tröttsamt. Och vad är ens en snabb affär? Alla affärer går ju så snabbt som de kan.om den inte är värd de priset han lagt så lägger man sitt bud
Snabb affär borde väl iaf rimligtvis innebära att köparen slutar ställa massa frågor och istället tar sitt pick och pack och köper klockan direkt.Fast du vet vad klockan kostar ny från AD? Sista pris är så jävla tröttsamt. Och vad är ens en snabb affär? Alla affärer går ju så snabbt som de kan
Håller med. En köpare ville ha snabb affär med mig, skulle först hämta den hos mig. Sen skulle jag möta honom halvvägs. Alltså köra 25 mil enkel väg en onsdag. Plus att de skulle prutas 6k. Folk är underligaSnabb affär borde väl iaf rimligtvis innebära att köparen slutar ställa massa frågor och istället tar sitt pick och pack och köper klockan direkt.
Vem är Robert?
Förstår inte hur detta kommer förbi Blockets moderatorer
2018 vs 2015..Lite misslyckat kan man tycka! Världens billigaste och bara ett par annonser bredvid .
om den inte är värd de priset han lagt så lägger man sitt bud
Ett tips, även om jag hade varit säljaren i detta fallet och kunnat släppa för det priset så hade jag aldrig sålt till någon som skriver ett meddelande utan att skriva med sitt namn. Samt ett "Hej" och någon form av "Mvh" eller liknande.
Kan omöjligtvis bara vara jag som reagerar på liknande?
Ett tips, även om jag hade varit säljaren i detta fallet och kunnat släppa för det priset så hade jag aldrig sålt till någon som skriver ett meddelande utan att skriva med sitt namn. Samt ett "Hej" och någon form av "Mvh" eller liknande.
Nope. Inte bara du.Ett tips, även om jag hade varit säljaren i detta fallet och kunnat släppa för det priset så hade jag aldrig sålt till någon som skriver ett meddelande utan att skriva med sitt namn. Samt ett "Hej" och någon form av "Mvh" eller liknande.
Eller svara ”ointresserad”...Har tidigare haft en annons ute, det var dock ingen jättedyr klocka. Jag fick bland annat ett svar med bara ordet "intresserad". Bara det ordet, varken mer eller mindre. Ok, bra att veta liksom...
Så sjukt oklar.
För att inte nämna det uppenbara. TokfejkSå sjukt oklar.
"Allt han lämnade efter sig"
"Finns fler dyra klockor"
"Behov av snabba pengar"
Avhandlas redan i frågor och funderingar
Louis Vuitton klockor... Vilket skämt
Nä, ett kort ”sista priset” eller ”xx.xxxkr snabb affär” hamnar direkt i skräpkorgen. Villkorslöst.Ett tips, även om jag hade varit säljaren i detta fallet och kunnat släppa för det priset så hade jag aldrig sålt till någon som skriver ett meddelande utan att skriva med sitt namn. Samt ett "Hej" och någon form av "Mvh" eller liknande.
Hävdar han aldrig dock.Den enda gröna day-date i världen tydligen
Edit: till salu glömde jag såklart skriva.Hävdar han aldrig dock.
Korrekt! det lämnar jag osagt dock!Edit: till salu glömde jag såklart skriva.
Vilket jag tvivlar att det inte finns en enda grön till salu atm