Haha my bad, hemskt ledsen. Admin får gärna ta bort om så önskasBra trådval
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha my bad, hemskt ledsen. Admin får gärna ta bort om så önskasBra trådval
Är klockan fejk? Eller är det bara dåligt cert?Klockan med det omtalade certet är ute på blocket igen....
Tror inte den är fejk (vågar inte svära på det dock, det får någon mer kunnig svara på)Är klockan fejk? Eller är det bara dåligt cert?
Ah läste det. Undra mest om man trodde klockan var fejk också. Varför suddar man ut ett giltigt cert?Tror inte den är fejk. Men certet har diskuterats en del i denna tråden:
https://klocksnack.se/threads/frågo...agda-på-köp-sälj-2-1-uppdaterad.87711/page-73
Certet är alltså ”Invalid”
Klockan låg dessutom till salu här på forumet av en användare som hade två konto, lite konstiga och otydliga annonser på andras klockor som jag förstod det?
Båda kontona är nu bannade iaf.
Troligtvis för att ändra inköpsdatumet och på så sätt förlänga garantinAh läste det. Undra mest om man trodde klockan var fejk också. Varför suddar man ut ett giltigt cert?
Fast då hade man nog skrivit något annat, stod March 2014 på certet och då är där ändå ingen garanti kvar!Troligtvis för att ändra inköpsdatumet och på så sätt förlänga garantin
Fast när "de" ändrade datumet kanske mars-2014 innebar att garantin fanns kvar?Fast då hade man nog skrivit något annat, stod March 2014 på certet och då är där ändå ingen garanti kvar!
Edit: kan ju iofs vara suddat för längesedan, dvs klockan i fråga kan ju vara ännu äldre så vid tidpunkten datumet ändrades hade den täckts av garanti
Kom på det och editerade mitt inläggFast när "de" ändrade datumet kanske mars-2014 innebar att garantin fanns kvar?
Fast när "de" ändrade datumet kanske mars-2014 innebar att garantin fanns kvar?
2015 juni eller juliNär ändrade rolex till 5års garanti?
Det jag syftade på var att de kanske skrev "mars 2014" när "mars 2014" fortfarande innebar att det fanns garanti. Tex januari 2016.När ändrade rolex till 5års garanti?
Det jag syftade på var att de kanske skrev "mars 2014" när "mars 2014" fortfarande innebar att det fanns garanti. Tex januari 2016.
Alla vet ju att 36mm är för damer, så visst har de rätt att det var världens första 36mm automatiska ur för herrarAtt ingen har kommit på detta tidigare förut!?
När ändrade rolex till 5års garanti?
Så vintage ur som är 35,36mm är inte för herrar?Alla vet ju att 36mm är för damer, så visst har de rätt att det var världens första 36mm automatiska ur för herrar
IroniSå vintage ur som är 35,36mm är inte för herrar?
Vad är det?
Det där är ett väldigt exakt mått på en boett. Men du har tur. Boetter som är exakt 35,36 mm räknas som herrur.Så vintage ur som är 35,36mm är inte för herrar?
Menar så klart 35 och 36.Det där är ett väldigt exakt mått på en boett. Men du har tur. Boetter som är exakt 35,36 mm räknas som herrur.
Menar så klart 35 och 36.
Kanske går hem om man är en riktig Intel fanboy!
https://www.blocket.se/vi/80798382.htm
Med risk för att jag kanske missar något här...
Visst hade man behövt skala av både en tvåa och en nolla från priset för att denna skulle ha nån som helst chans att säljas?
Behöver bara lagas lite
Imponerande med 100 olästa meddelanden.Behöver bara lagas lite
Kikar på dem i mailen och inte i blocketsystemet vettiImponerande med 100 olästa meddelanden.