Den är värd så mycket som köparna är villiga att betala....
Den kan dock gå fort upp eller ned i värde precis som ett värdepapper
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är värd så mycket som köparna är villiga att betala....
Det är riktigt men resan neråt brukar gå fortare. Finns ett ordspråk för detta. Inga träd växer till himlenDen är värd så mycket som köparna är villiga att betala....
Den kan dock gå fort upp eller ned i värde precis som ett värdepapper
Kan inte komma på någon. Vissa har ju stuckit iväg betydligt mer än andra. Men min bild är att allt gått upp de senaste åren.Vilka Rolex har fallit kraftigt i pris? Genuin undran.
Vilka Rolex har fallit kraftigt i pris? Genuin undran.
Vad är haken? Sjukt bra pris om allt är i sin ordning.
Skönt att höra. Fråga - vad tog Rob E för att göra kontrollen? Det har inte varit helt lätt att hitta AD som gör dessa kontroller.Jag köpte den förra veckan och fick precis tillbaka klockan från värdering/äkthetskontroll hos Rob Engström. Hade galen ångest tills jag fick svaret idag att allt var i sin ordning
Härligt - grattis!Jag köpte den förra veckan och fick precis tillbaka klockan från värdering/äkthetskontroll hos Rob Engström. Hade galen ångest tills jag fick svaret idag att allt var i sin ordning
Grattis! Du har gjort en mycket, mycket bra klipp.Jag köpte den förra veckan och fick precis tillbaka klockan från värdering/äkthetskontroll hos Rob Engström. Hade galen ångest tills jag fick svaret idag att allt var i sin ordning
Tack! Första Rollen så känns extra sköntSkönt att höra. Fråga - vad tog Rob E för att göra kontrollen? Det har inte varit helt lätt att hitta AD som gör dessa kontroller.
Men det står väl på certet att klockan är uttagen på Rob?Tack! Första Rollen så känns extra skönt
ROB E tog 1500 kr för värderingen och det visade sig att den var köpt hos dem 2016.
Det är inte alla som sparar på box och cert. Med tanke på priset verkar säljaren inte direkt vara någon påläst samlare.Men det står väl på certet att klockan är uttagen på Rob?
Alla är vi såklart olika och allt kan hända på vägen, men att inte ha något cert när klockan är från -16 rimmar inte så bra. Det är vad jag tycker.Det är inte alla som sparar på box och cert. Med tanke på priset verkar säljaren inte direkt vara någon påläst samlare.
Ser den inte ut att vara lite för mycket polerad på övre vänstra bandhornet? Svensksåld? Cert?Sugen på att impulsköpa något vintage. Hittade den här "Old Cyma Watch" på eBay. Ingen info tyvärr men vad tror ni om den om man bara går på skicket på bilden?
Tror fan att du har rätt, tack för att du såg detSer den inte ut att vara lite för mycket polerad på övre vänstra bandhornet? Svensksåld? Cert?
Grattis! Nog en bra affär!Jag köpte den förra veckan och fick precis tillbaka klockan från värdering/äkthetskontroll hos Rob Engström. Hade galen ångest tills jag fick svaret idag att allt var i sin ordning
I fint skick skulle jag lätt betala 58-60' för den klockan även utan låda och cert. Mkt bra affär.Grattis! Nog en bra affär!
Vill inte kapa tråden men hur viktigt är låda och cert för er när ni köper beg klockor?I fint skick skulle jag lätt betala 58-60' för den klockan även utan låda och cert. Mkt bra affär.
Äkta fake ju
Wtf!Eh, nej....
Eh, nej....
Hahahhttps://klocksnack.se/threads/ny-rolex-daytona-vit-116500ln.114412/
”Kan ta inbyte i andra lättsålda Rolex/AP modeller som är realistiskt prisade.”