Och så badar de med det, fyfan det kommer ju lukta skitVeganska klockor...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och så badar de med det, fyfan det kommer ju lukta skitVeganska klockor...
Korkat.Och så badar de med det, fyfan det kommer ju lukta skit
Hittade en veganklocka på Blocket. Bra affärsidé egentligen. Man köper nån skitklocka med plastband för 40 kr på Alibaba och säljer den för 1350 till dygdsignalerande veganer. *ka-ching*Veganska klockor...
Och så badar de med det, fyfan det kommer ju lukta skit
Är det ens kö på sub?
Såg den på deras IG och funderade på hur överprisad den skulle vara.Missar jag något här?
Tydligen automatisk och quartz samtidigt. Kanske därför så dyr.Missar jag något här?
”Är du någorlunda kunnig så vet du hur sällsynt denna klocka är och att väntetiden är minst 5 år.”
Han är antagligen inte med på KS, för om han var det så borde han ha haft koll på att den inte är speciellt ovanlig”Är du någorlunda kunnig så vet du hur sällsynt denna klocka är och att väntetiden är minst 5 år.”
Jag har inget att tillägga men ville bara bidra med en skärmdump för kontext ifall att annonsen tas bort.
Vart har du varit senaste 6 månaderna?Är det ens kö på sub?
Vid liv. En vän plockade ut en utan problem i decemberVart har du varit senaste 6 månaderna?
Vet också folk som plockat ut SUB's men "svaret" butikerna lämnar är oftast att det är lång kö..Vid liv. En vän plockade ut en utan problem i december
Ja, bla så har det ju gått 6 månaderVet också folk som plockat ut SUB's men "svaret" butikerna lämnar är oftast att det är lång kö..
Samma gäller med allt såklart.. "galen kö" på 116500 och "stängd kö". Ändå vet jag en vän som plockat ut 4 stycken..
EDIT: Sedan har det hänt mycket sedan december.
Fullständigt orimligthttps://www.blocket.se/vi/85987858.htm
Kan det vara Europas dyraste? xD
Herregudvärldens dyraste GMT:
Såg den precis. Jösses. Undrar om nån svarar öht?världens dyraste GMT:
Troligtvis Europas dummaste människa som köper den med!Fullständigt orimligt
Tja, går det så går det... Man kan ju göra en chansning, inget att förlora...världens dyraste GMT: