Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi har en vinnare
Skulle precis posta den. Det måste ju vara ett skämt av någon i den här tråden?! En enda bild och kräver 500k "inget tjafs"?!
Hahahaha!Skulle precis posta den. Det måste ju vara ett skämt av någon i den här tråden?! En enda bild och kräver 500k "inget tjafs"?!
Hahaha what? Du har skrivit 3 ord. ”Du verkar seriös”
Av nyfikenhet, vad är det som ligger ute för fantasisummor på Hemnet?Börjar väl bli ett ganska vanligt skämt att lägga ut saker till fantasisummor?
Sett flera på t.ex. Hemnet som gör samma sak.
Hahaha what? Du har skrivit 3 ord. ”Du verkar seriös”
Vad har då de andra skrivit?
Första hand nyproduktion som jag tänker på med rekord i prissänkningar.Av nyfikenhet, vad är det som ligger ute för fantasisummor på Hemnet?
Jag var bara nyfiken då jag är i branschen.Första hand nyproduktion som jag tänker på med rekord i prissänkningar.
Är du av annan åsikt så tycker jag vi låter det vara så och inte riskera att få tråden att handla om något helt annat
Denna var ju dock "billigare" än den på blocket, men helt sjukt att se värdeutvecklingen på dessa..Bud över 475k??
Isåfall kan jag tipsa om att LW har en inne för 300k rabatt ifall någon är sugen och tjäna en hacka
Schysst bytesförslag jag fick!
200.000 tusen, dvs 200 mille? Bra deal ändå!Schysst bytesförslag jag fick!
Tänkte på de också! Äntligen e dagen här200.000 tusen, dvs 200 mille? Bra deal ändå!
Sitter vel plast der som mange bruker missa så kan kanskje være noe sånt?Märklig polering?
Roligt när det kommer ut en Patrik till försäljning.
Någon som känner för att lämna in en klocka hos dessa personer? Det är rätt schysst stavning på flera ord så som ”eksklusiva” m.m.
Tittar man igenom Facebook-sidan så verkar det vara en riktigt duktig smed tycker jag. Har dålig koll på resultaten av klockfixningarna men resten gör han väldigt bra. https://www.facebook.com/guldsmedja/Måste ändå säga att hemsidan verkar riktigt seriös.
http://www.guldsmed.com/kategori/renovering-klockor/tudor/
Härligt med långa och beskrivande annonser
Säljes av självaste Hans Wilsdorf!Väldigt billigt?