Lelle88
Basic
Skulle precis posta den. Det måste ju vara ett skämt av någon i den här tråden?! En enda bild och kräver 500k "inget tjafs"?!
Rimligt pris ändå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle precis posta den. Det måste ju vara ett skämt av någon i den här tråden?! En enda bild och kräver 500k "inget tjafs"?!
Det gör mig väldigt ängslig att hela processen görs med urverk och plexi kvar.Måste ändå säga att hemsidan verkar riktigt seriös.
http://www.guldsmed.com/kategori/renovering-klockor/tudor/
Tror inte att klockor är hans starka sida, dock kan han nog bearbeta diverse metaller ganska braDet gör mig väldigt ängslig att hela processen görs med urverk och plexi kvar.
Såg den också.. fick själv lite ont i magen bara över tanken att sitta i hans position :/Rätt mållös över denna annons, osäker om någon postat tidigare
Jävla knepig annons. Bra läge för den som stal klockan att få ett fullt set...Rätt mållös över denna annons, osäker om någon postat tidigare
Fan, tycker synd om honom. Försäkringsbolag kan verkligen vara as ibland (rätt ofta).Rätt mållös över denna annons, osäker om någon postat tidigare
"Säljes pga utlandssemester"bra blocket
Köpt för nio miljoner! Rena kapet då för 7500!bra blocket
Härligt med lite stöldgods! Alternativt kopiorSchysst bytesförslag jag fick!
Då så!Säljes av självaste Hans Wilsdorf!
Nån som kollat om Arlanda är en klocka kort?Ok att det är Breitling, men 35.000:- måste ändå vara en nolla för mycket?
Nån som kollat om Arlanda är en klocka kort?
Kilopriset blir ju högst rimligt....Ok att det är Breitling, men 35.000:- måste ändå vara en nolla för mycket?
Såg den precis.Trodde detta var en 116600 ...
Kan han haft sån otur att han fått fel cert till klockan?Såg den precis.
Det är ju riktigt tråkigt till just den klockan i så fall! Jag tänkte att han har dålig koll och flera klockor, för den refen är väl en datejust va?Kan han haft sån otur att han fått fel cert till klockan?
Ja en liten damklocka på 31mmDet är ju riktigt tråkigt till just den klockan i så fall! Jag tänkte att han har dålig koll och flera klockor, för den refen är väl en datejust va?
Man kanske ska vara försiktig med att använda uttryck som dåre. Särskilt med tanke på att det har avhandlats mer än en gång i denna tråd att man ska bifoga skärmdumpar istället för länkar som blir inaktuella väldigt snabbt...https://www.blocket.se/stockholm/Omega_De_Ville_Quartz_34mm_18K_guld_pa_stal_86219052.htm?ca=11&w=3
Veckans dåre? 4650:- ???? 18k????
Man kanske ska vara försiktig med att använda uttryck som dåre. Särskilt med tanke på att det har avhandlats mer än en gång i denna tråd att man ska bifoga skärmdumpar istället för länkar som blir inaktuella väldigt snabbt...
Den stora frågan är vad du får.Schysst bytesförslag jag fick!