Makkanxd
Guld
En länk räcker aldrigI detta fall räcker länk texten.... och det var en dåre, jag mailade säljaren.
Helt meningslöst nu ju när annonsen är borttagen.
Bra tryck på Rolex nu! 1 mille över list
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En länk räcker aldrigI detta fall räcker länk texten.... och det var en dåre, jag mailade säljaren.
En länk räcker aldrig
Helt meningslöst nu ju när annonsen är borttagen.
Typiskt, missar alltid godbitarna! De går så snabbt!Joke's on you.. detta är den nya och mycket sällsynt SkyDweller no-24h i stål, som också har 28 års väntetid. Bara att passa på fyndet!
Hahahaha bland det värsta jag sett! ”Smakfullt” värre.Nu har man chansen att matcha upp klockan med nåt riktigt smakfullt.
Fy. Fan.Nu har man chansen att matcha upp klockan med nåt riktigt smakfullt.
Alla annonser i denna tråd är ju skeva, men inget objekt har varit lika skevt som det där spännet. Inte en rak linje!Nu har man chansen att matcha upp klockan med nåt riktigt smakfullt.
Exakt, pantbanken får tillbaka sina pengar, köparen får spännet och säljaren blir skuldfri och får behålla en eventuell mellanskillnadHur funkar det när "affär görs upp på pantbank"?
Ägaren har pantat sitt underbara Row-Lecks bältspänne, "stampat" på det på hos pantbank och har i utbyte fått pengar i handen, men sedan då?
En köpare erbjuder mer pengar än panten på spännet som sedan löses ut och mellanskillnaden blir en liten vinst åt före detta ägaren, är det riktigt uppfattat?
Japp. För mycket information för att det ska kännas braStällde några frågor om frakt och fler bilder på en klocka av en noll-referensare på Ebay, fick bra och rimliga svar som jag tackade för vilket ledde till nedanstående svar. Dags att dra öronen åt sig va?
"I really need the cash. My dad is an alcoholic and he got himself in jail. Im trying to get him out is the only reason im even selling. Im just a little short and i would like to get him out today. If you would like i can adjust the buy it now price to your current bid and you can get it now. Just let me know. I will ship the day its paid."
Något är det iallafallMassa mörka smulor på ett papper med någon burk bredvid... är det marijuana i bakgrunden?
https://mobil.blocket.se/annons/stockholm/rolex/85211754
oj va den drog iväg. Förmodligen oseriös budgivare så den kommer kanske ut en gång till?Den som köpte denna har för mycket pengar eller dålig koll..
https://auktion.kronofogden.se/auk/w.object?inC=KFM&inA=20190702_1442&inO=14
Just så. Sertin plockades väl till överpris av samma budgivare?oj va den drog iväg. Förmodligen oseriös budgivare så den kommer kanske ut en gång till?
Så funkar det nog. Ganska vanligt att varor blir tillbakadragna från auktionerna.Nån skummis som har blivit av med sina prylar och försöker fördröja försäljningen för att ev få tillbaka dom när skulden är betald (om det ens funkar så)?
Alltid AM"Ovanlig utgåva", Rolex gör väl aldrig PVD, alltid AM?
Fick du fixa hemtransporten själv???Denna tråd är så förbannat rolig att följa haha!
La ut min Daytona till försäljning och det bästa bytes förslaget jag fick var en lirare som ville byta mot en betong pool
"Du får komma hem till mig och bada när du vill!"Denna tråd är så förbannat rolig att följa haha!
La ut min Daytona till försäljning och det bästa bytes förslaget jag fick var en lirare som ville byta mot en betong pool
Jajävlar. För en som inte ens ids lägga ut en halvdan barnvagn på Blocket pga alla sista priset kompisar och andra nötter är det imponerande att folk orkar med lägga ut klockor för 100k.Denna tråd är så förbannat rolig att följa haha!