• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Klando

Omega
Skärmavbild 2019-09-17 kl. 17.46.46.png
Känns ytterst seriöst...
 

Vonlind

Panerai
Att kalla någon för "Blatte" är en del och uppehållande av en historisk och existerande underordning och förtryck. Att kalla någon för "Svenne" är det inte. Sen behöver man ju inte tycka att det är kul ändå och bli rättmätigt missnöjd med att bli kallad just det, men det finns goda skäl till varför det förstnämnda anses värre.

Ingen skillnad, samma innebörd.
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Jag håller det för osannolikt. Jag vet folk som betalt över 90 för beg Hulk, men över 100 undrar jag om någon får...

Och på 1 år har det förändrats. Inte meningen låta dryg mot dig. Letade igenom gamla inlägg och insåg hur snabbt de gått när de nu ligger ute på 140 k istället
Jag var tvungen att kolla på min post som du citerat. Jag skrev den i maj 2018, apropå en Blocketannons där någon hade en Hulk ute för 120 k. Jag håller fortfarande för osannolikt att någon betalade 120k för en Hulk då. Jag vet mycket väl att det förändrats sedan dess, men min post reflekterade ju över läget då - i maj 2018.
Jag förstår dock inte vad du vill säga med din post? Att priserna är högre idag än i maj 2018?
 

Uret

Cartier
Jag var tvungen att kolla på min post som du citerat. Jag skrev den i maj 2018, apropå en Blocketannons där någon hade en Hulk ute för 120 k. Jag håller fortfarande för osannolikt att någon betalade 120k för en Hulk då. Jag vet mycket väl att det förändrats sedan dess, men min post reflekterade ju över läget då - i maj 2018.
Jag förstår dock inte vad du vill säga med din post? Att priserna är högre idag än i maj 2018?
Nej mer att det är en sjuk utveckling. Var inte meningen och hänga ut dig på något vis
Hade man gått tillbaka 3-4 år undra vad man hade hittat då.
Vi får se om vi hittar hulkar för 250 papp nästa år ;)
 

RobinBanks

Panerai
2-Faktor
Jag hoppas verkligen han skrivit dit en nolla för mycket. Dock känns 55k ligga i underkant av vad de går för men det finns mycket folk som inte har koll på dagspriset på Rolex. Någon kan ju köpa den och tjäna några kronor (förutsatt att han skrivit dit en nolla för mycket).
Precis så tänkte jag också. 555k är extremt överprisat, medan 55k är i underkant. o_O
 
Topp