• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Detta? :woot:
42AE346D-51FF-4611-B5E1-5CB5AE2A1C6A.jpeg
Yep!
 
Fattar inte heller, inte annorlunda än hans förra annons... har dock för mig att den började på 2000kr när jag kikade på den,,,
Skärmklipp2.JPG

Nu verkar bilderna vara borta men det var ett riktigt vrak med en nolla för mycket på prislappen. Pläterad boett som såg ut som man släpat den bakom en bil på grusväg och förstörd tavla. Ovanpå det antydningar om att priset är satt efter jämförelser med liknande objekt det hela blir rätt löjeväckande tycker jag.
När man läser annonserna verkar han ha mycket otur med klantiga tidigare ägare, oärliga medlemmar och andra elaka individer. :arghh:
Man kan ju förstå att han blir förbannad när man har så mkt otur…….. :hilarious:
 
Inget fel på själva annonsen men börjar inte priserna bli liiiiite väl överdrivna nu ? 🤣🤣🤣
 

Bilagor

  • 90E37E6A-A542-485B-BED6-00DDFC7729CF.png
    90E37E6A-A542-485B-BED6-00DDFC7729CF.png
    171.9 KB · Visningar: 33
  • 597A7AFB-C966-4A0C-A086-6DFC0920E3C1.png
    597A7AFB-C966-4A0C-A086-6DFC0920E3C1.png
    65.3 KB · Visningar: 39
Han läste mitt sms för flera timmar sedan utan att svara. Jag antar han känner sig som Tom just nu.
7B73501F-E4AB-45D1-B53C-F69365185C4D.jpeg
Ok, vi hoppas på det. Jag har haft ett par riktiga krångelpellar efter mej då jag sålt saker på Tradera (inte klockor). Jobbigt som f-n.
20-30 mail efter avslutad auktion och ett enervinnerligt dividerande efteråt har jag haft ett flertal gånger, usch.
 
Ok, vi hoppas på det. Jag har haft ett par riktiga krångelpellar efter mej då jag sålt saker på Tradera (inte klockor). Jobbigt som f-n.
20-30 mail efter avslutad auktion och ett enervinnerligt dividerande efteråt har jag haft ett flertal gånger, usch.
I mitt fall har jag inget emot att ta tillbaka klockan, sålde den trots allt till ett bra pris. Dock ska ju självklart klockan vara i samma skick som den sålts i.
 
Ingen annons. Men det finns verkligen skumma människor på Blocket. Sålde en Omega för för femsiffrigt på Blocket, och han verkar ha noll koll på klockor. Inte konstigt att alla bedragare hänger på Blocket när det finns köpare likt denna lirare.
ABA22061-DCDE-43D2-932E-7E1B1F3ECB1B.jpeg
Fick du ngt mer svar från honom? Tycker ju lite synd om honom. Säkert många i olika åldrar som köper sin första utan att samma vetskap som här. Hörde en kund hos AD som hämtade upp sin Sub och frågade om den var vattentät…….. Pratade med säljaren senare som hade god lust att säga nej och låta kunden häva köpet. :hilarious: :facepalm:
 
Fick du ngt mer svar från honom? Tycker ju lite synd om honom. Säkert många i olika åldrar som köper sin första utan att samma vetskap som här. Hörde en kund hos AD som hämtade upp sin Sub och frågade om den var vattentät…….. Pratade med säljaren senare som hade god lust att säga nej och låta kunden häva köpet. :hilarious: :facepalm:
Talade i telefon med köparen, han lät som minst 40+. Men har än inte fått svar, tror inte jag får svar alls faktiskt.
 
Tillbaka
Topp