• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Bra pris..
Och korrekturläsa är ju bara onödigt. Tur att bilden är skarp iaf.
7A06122D-44AD-49FD-84BB-EFB2EC808CA2.jpeg
703E5904-F827-409A-AF8D-1F09FE9A838C.jpeg
Eller så är det en dyslektiker som står bakom annonsen och då är det lätt attest blir tokigt. Att köra en stavingskoll kan man säkert tycka, men tycker inte att detta var ngt att anmärka på.
 
Även "mint" verkar ha förlorat nästan all betydelse.
Ja det är mycket irriterande. Tittade på en annan pryl nyss med just "mint" i rubriken. Man kunde se tydliga spår av användning, rent sliten.
Jag kan bara instämma i detta. Uttryckte intresse för en ”mint” sub på Chrono24, frågade om historik och det visade sig att den fått en lätt polering i samband med service.
 
Eller så är det en scam (sluta vara så godtrogen). Även min sambo (som har grav dyslexi) förstår att det kan vara en god idé att låta en tredjepart korrekturläsa annonser och andra viktigare texter.
Eftersom jag också har personer i min närhet som lider av dyslexi handlar det inte om att vara godtrogen. Som jag även skrev i mitt inlägg:
Att köra en stavingskoll kan man säkert tycka, men tycker inte att detta var ngt att anmärka på.
Möjligt att det är en scam, men det jag är trött på är alla inlägg i denna tråden där folk gör sig roliga över minsta felstavning.
 
Apropå scam så måste jag dela med mig av denna propp som jag stötte på idag när jag letade efter en ny telefon. Stackars Gunilla har troligen fått sin identitet kapad.
Screenshot_20210810-225844_Blocket.jpg
Screenshot_20210810-225909_Blocket.jpg
20210810_230227.jpg








(En klocka på blocket!)
Screenshot_20210810-233751_Blocket.jpg
 
Senast ändrad:
Eftersom jag också har personer i min närhet som lider av dyslexi handlar det inte om att vara godtrogen. Som jag även skrev i mitt inlägg:

Möjligt att det är en scam, men det jag är trött på är alla inlägg i denna tråden där folk gör sig roliga över minsta felstavning.
Ganska självklart att man pekar ut någon som inte ens försöker?
 
Ironin som uppstår när en av ägarna till Sveriges största entusiastforum för klocknördar vill gå över till Apple Watch. Trollförsök? Seriös förfrågan? Slutet för KS? :nailbiting:

Screenshot_20210814-213549_Firefox.jpg


Det är så klart inget fel på AW men lite rolig annons var det väl ändå. 😜
 
Tillbaka
Topp