Man fattar ju inte halvsju av denna.... vaddå signerad? Av vem? Kapten klänning kanske eller?
Jag är oskyldig i alla fall! Mitt nick osv...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man fattar ju inte halvsju av denna.... vaddå signerad? Av vem? Kapten klänning kanske eller?
En Regal kostar ju 200 spänn så det måste ju vara lite intressant VEM som signerat denna klocka
VIP antagligenMen den är ganska oanvänd, det ökar värdet.
Amex kortet är iofs fake visste inte att det ens bemödades med fake moonswatch dessutomVerkar klockan vara mindre fejk om man har med pappas kreditkort och diverse annan rekvisita på bilderna?
Amex kortet är iofs fake visste inte att det ens bemödades med fake moonswatch dessutom
Ett riktigt kap! Funderar på att ta den och flippa snabbt och göra 2 mill vinst
Sett några tokiga annonser under resan?På G mot Bergströms
Det blev till fel forum.Sett några tokiga annonser under resan?
Årets fynd!Hmm, inte det bästa bidraget men ändå intressant annons på blocket som kom upp nyss!
Hmm, inte det bästa bidraget men ändå intressant annons på blocket som kom upp nyss!
Vad i hela har hänt där
Hmm, inte det bästa bidraget men ändå intressant annons på blocket som kom upp nyss!
Oj vad jag inte skulle vilja ha den där klockan...
Oj vad jag inte skulle vilja ha den där klockan...
Ser imho ut som en klassisk ”skinn-skada”Fy fan, vad är det Ebola ???!
Wtf, apkoppor på köpet?
App app app! Det heter "mpox" nu. "Apkoppor" var tydligen stigmatiserande. Oklart mot vilka...Wtf, apkoppor på köpet?
Ser imho ut som en klassisk ”skinn-skada”
Sådär såg väl alla grabbar ut i tonåren?
2 st hela 9mm patroner han har fångat upp med näven.Du ser inte dem två runda svampliknande sakerna i mitten?