Haha +1 på den. Det ser heelt galet ut i mina ögon.Neurosedynstumpen klockan sitter på nere till vänster kanske inte blev helt lyckad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha +1 på den. Det ser heelt galet ut i mina ögon.Neurosedynstumpen klockan sitter på nere till vänster kanske inte blev helt lyckad.
Misstänkte att det var du eller någon annan av våra speedyrävar som ropade hem den. Jag håller tummarna för dig, den såg riktigt fin ut och hoppas den kommer till användning.Är jag som ropat hem. Det är en 2915-3/2998-1 tavla och ser ut att vara nos. Däremot är jag orolig för att lysmassan kan vara skadad av att ha legat så i en påse. De andra tavlorna har såklart inte samma värde.
Eftersom en 2915-5 i bra skick går för runt 500k så känns ju inte direkt 75k som en så stor kostnad länge.
Skrev och frågade om det blev någon siffra för mycket, men icke!
Tydligen hade en viktigt person givit den i gåva. Och därav att den är värd mer än 300k till
Skrev och frågade om det blev någon siffra för mycket, men icke!
Tydligen hade en viktigt person givit den i gåva. Och därav att den är värd mer än 300k till
Moulay Hassan II. Men inget som styrker det dockDu fick inte veta VEM den tillhört? Man blir ju nyfiken
Blir ärligt talat inte ens nyfiken. Bara lägga ner tramset...Skrev och frågade om det blev någon siffra för mycket, men icke!
Frågan är om den ens hade varit värd det även om det hade gått att styrka?Moulay Hassan II. Men inget som styrker det dock
Men vem ”samlar” på han, om det vart JFK el ngn så…Frågan är om den ens hade varit värd det även om det hade gått att styrka?
Blir ärligt talat inte ens nyfiken. Bara lägga ner tramset...
måste vara något speciellt med dessaÄr det bara jag som reagerat på denna som går på auktion på Kaplans? Eller missar jag något? Någon har budat 500kr+slag på något som går att köpa via Amazon för ca 200kr?
Övriga klockor, Klocktillbehör - Varunummer 1 871 181
VERKTYG, till armbandsur, boettöppnare, kortningsverktyg, korntång med mera, fodral.www.kaplans.se
det är bra med drömmar!
Är det bara jag som reagerat på denna som går på auktion på Kaplans? Eller missar jag något? Någon har budat 500kr+slag på något som går att köpa via Amazon för ca 200kr?
VERKTYG, till armbandsur, boettöppnare, kortningsverktyg, korntång med mera, fodral.www.kaplans.se
det tänkte jag inte påDe har nog också tillhört Marockos tidigare kung.
He he, då vart den billig, fn Hassan har ju skruvat på sin Rolle med denDe har nog också tillhört Marockos tidigare kung.
Det är väl därför man lämnar till auktion.Är det bara jag som reagerat på denna som går på auktion på Kaplans? Eller missar jag något? Någon har budat 500kr+slag på något som går att köpa via Amazon för ca 200kr?
Förvisso, men nån fick ett bra pris för fyra länkbitar och en box med lite tillbehör om man ser det så.Traderasäljaren har alltså fått box, cert och överblivna länkbitar i julklapp från sin kompis som merparten av tiden (men inte alltid) haft detta liggandes hemma hos sej och vet inte vilken klocka de kommer ifrån... Är det rätt uppfattat? Helsnurrigt...
Moulay Hassan II. Men inget som styrker det dock
Vad ska du sälja?
HerregudKöpläge nu
Man fattar ju inte halvsju av denna.... vaddå signerad? Av vem? Kapten klänning kanske eller?Herregud
Måste vara ngn berömd youtuber , är väl det som gäller idag…Man fattar ju inte halvsju av denna.... vaddå signerad? Av vem? Kapten klänning kanske eller?
En Regal kostar ju 200 spänn så det måste ju vara lite intressant VEM som signerat denna klocka
Jag har aldrig fattat vem som köper av honom, eller om det finns 30-40 % prutmånFörudras över nicket ”JakubL”s annonser. Han har otroligt många annonser på Köp & Sälj, ligger helt off i pris och dessutom ligger han och höjer. Tex en IWC Portuguese som han hade ute för 92’ för 4-5 mån sen har han höjt till över 100’. Gissningsvis en valutajustering men varför bumpa en 10-20 annonser dagligen och prisa ut sig?
Förudras över nicket ”JakubL”s annonser. Han har otroligt många annonser på Köp & Sälj, ligger helt off i pris och dessutom ligger han och höjer. Tex en IWC Portuguese som han hade ute för 92’ för 4-5 mån sen har han höjt till över 100’. Gissningsvis en valutajustering men varför bumpa en 10-20 annonser dagligen och prisa ut sig?
Jag har aldrig fattat vem som köper av honom, eller om det finns 30-40 % prutmån
Jo, men fan dyr är han…Inget direkt svar, men han säljer på många internationella forum och jag antar att han försöker hålla dem i schakt utifrån ett pris, svårt att ha ett pris för varje enskild marknad/forum
Men visst som du nämnt förut, många trevliga dinkorJo, men fan dyr är han…
Ja, jag lägger mina 0 kronor på att det är kul att se lite andra klockor än de som vanligen kommer upp på K&SMen visst som du nämnt förut, många trevliga dinkor