Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Självklart gör folk det.Haha den där har legat i Mitt i i åratal nu. Undrar om någon nappar?
Någon som är intresserad av en klocka där värdet bara går upp?
Lite rolig läsning från deras hemsida:Leonardo Watches är tillbaka. Med nytt pris.
Leonardo Watches are inspired by the genius of Leonardo Da Vinci.
As him we strive to achieve three things with our designs:
1. Innovation. We love classical looking watches but we always try to give them an innovative twist that we haven't seen before.
2. The quest for perfection. We strive to achieve perfection with the design and aesthetics of our watches.
3. Artistic and long term. Together with innovation we want to have an artistic flair to our watches that have a beauty that can stand the test of time.
Han borde lyssna på kritiken, avsluta projektet och se den ekonomiska förlusten som en läropeng. Magkänslan säger att han har för hög tro på sin egen förmåga och kommer köra på tills det inte går mer.Lite rolig läsning från deras hemsida:
Lex SönerHan borde lyssna på kritiken, avsluta projektet och se den ekonomiska förlusten som en läropeng. Magkänslan säger att han har för hög tro på sin egen förmåga och kommer köra på tills det inte går mer.
Leonardo Watches är tillbaka. Med nytt pris.
Den svarta ringen och subtila loggan skapar verkligen habegär…Leonardo Watches är tillbaka. Med nytt pris.
Känner igen det.....var det bara 4-kantiga klockor som var gimmicken?Lex Söner
Lex Söner
Är gimmicken. Om inte något hänt alldeles nyss så har han fortfarande inte gett upp.Känner igen det.....var det bara 4-kantiga klockor som var gimmicken?
Äntligen har man chansen att köpa
Är detta en äkta eller replika? Tyckte mig se floating m och sömmarna såg inte superclean ut?
Är inte välbekant med replikas för att bedöma om den är äkta eller icke, men kan säga att iPhonekameror är ökända för att få diverse texter att bli suddiga på bild.Texten "Certified" är otroligt dåligt gjord om inte kameran ballat ur.
Är inte välbekant med replikas för att bedöma om den är äkta eller icke, men kan säga att iPhonekameror är ökända för att få diverse text att bli suddiga på bild.
Helt sjukt att han haft klockan i 5 år och aldrig haft den utomhus. Alla vet att det är premium med inneburna klockorNågon som är intresserad av en klocka där värdet bara går upp?
Haha! Jag såg precis den. Han är verkligen ett geni på att få saker att låta skumma, oseriösa och förvirrande.
Leonadosnubben säljer tydligen även ur från en konkurrent. Oklart vad det kostar dock.
Inte så svårt att få det att låta skumt, oseriöst och förvirrande när det faktiskt är detHaha! Jag såg precis den. Han är verkligen ett geni på att få saker att låta skumma, oseriösa och förvirrande.
Hahaha! Man ska sälja något för 285k och gör en tafflig uppställning på 8 rader. Kan man åtminstone inte anstränga sig lite?
Är som så många andra oerhört trött på Blockets slapphet gällande ansvarsbiten. Den mängd fejkannonser som florerar nu har jag aldrig tidigare skådat.
Blir ju onekligen tröttsamt när var tjugonde annons är bluff och båg.
Drog iväg följande text till Blocket. Blir intressant att se om jag får någon återkoppling...
Hej Blocket.
Har under många år handlat och sålt hos er. Det har oftast funkat bra.
På senare tid har det dock blivit tydligt att allt fler bedragare med fejkannonser på nyskapade konton, exempelvis lägger upp dyra klockor, mobiler osv. till lockpriser. Kollar jag exempelvis kategorin klockor, då jag är klockintresserad, så kryllar det av fejkannonser på daglig basis. Jag tycker att ni bär ett ansvar gällande vilka som tillåts skapa konton och inte. Varför inte kräva fullständigt namn samt att alla säljare nödgat måste logga in med bank-id? Visserligen kommer de listigaste personerna med ohederliga intentioner att ta sig runt det men mest troligen skulle man slippa se majoriteten av alla fejkannonser.
Jag rapporterar ofta när jag ser annonser som uppenbarligen är fejk, har själv gått på en annons och blivit av med pengar och sedan dess är jag betydligt mer försiktig och mindre naiv. Däremot blir det som besökare av er sajt rätt trist att gång efter annan trycka på "anmäl-knappen". Antingen utvecklar ni algoritmer som lättare kan sålla bort skit eller så börjar ni ställa krav på era annonsörer. I mina ögon ses ni tyvärr inte längre som en seriös aktör för köp- och säljannonser och jag vet att jag är långt ifrån ensam om att tycka det.
Förstår att ni är ett företag med främsta syfte att tjäna pengar på annonskostnader. Inget konstigt med det. Däremot behöver ni som jag ser det hänga med i utveckligen, allra helst då ärliga människor riskerar att betala för varor som inte existerar.
Vore tacksam för någon form av återkoppling gällande hur ni ser på er roll och ert ansvar.
Ha en bra dag. Med vänlig hälsning,
Otroligt märklig person. Styr upp en gruppbeställning med lite flytande pris på en väldigt random Longines modell efter hans "Leonardo" projekt inte fått in en enda beställning?
Leonadosnubben säljer tydligen även ur från en konkurrent. Oklart vad det kostar dock.
Gissar att modellen varit trögsåld och går att få bra rabatt på. Nu ska de väl säljas med medioker rabatt till okunniga. En annan märklig figur som är aktiv i Facebookgrupperna, "PP Watches", körde något liknande upplägg med hyllvärmare från Breitling nyligen.Otroligt märklig person. Styr upp en gruppbeställning med lite flytande pris på en väldigt random Longines modell efter hans "Leonardo" projekt inte fått in en enda beställning?
Känns riktigt desperat och troligtvis väldigt svalt intresse även i skumma facebookgrupper.Gissar att modellen varit trögsåld och går att få bra rabatt på. Nu ska de väl säljas med medioker rabatt till okunniga. En annan märklig figur som är aktiv i Facebookgrupperna, "PP Watches", körde något liknande upplägg med hyllvärmare från Breitling nyligen.
Har inlägget försvunnit? Hittar inte den nu.Känns riktigt desperat och troligtvis väldigt svalt intresse även i skumma facebookgrupper.
Inte köpa.Är detta en äkta eller replika? Tyckte mig se floating m och sömmarna såg inte superclean ut?
Det där är en kopia.Inte köpa.