Det där är en kopia.
Inte köpa.
Linjerna på sidan av 10 på bezel är för långt ifrån 10an. De ska vara närmre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där är en kopia.
Inte köpa.
Inte köpa.
Ja. Därav ”inte köpa”Det där är en kopia.
Även om det vore så kostar ett Selitta SW200 typ 2k så skillnaden blir svår att förklara.Ellehur! Varken säljare eller kommentar
eta verk i de för 12k.
Tog nog miyota istället och sänkte priset på skiten.
Eller hur.... dom fick säkert betala typ 8k för verken....Japp. Hans ursäkt till prisraset:
”Producenterna hade ett orimligt högt inköpspris på deras ETA 2824-2 (de hade en relativt bra grad som jag förstod det) vilket i sin tur drog upp våra kostnader rejält. Det var inte hållbart för varken oss eller potentiella kunder.”
Perfekt att den aldrig använts utomhus. Det vet man ju hur dom klockorna blir. Tacka vet jag inomhus klockorNågon som är intresserad av en klocka där värdet bara går upp?
Hahaha bäst ikväll!. Kan inte hålla med mer. Fan vet ändå om jag inte skulle gått för Da VinciLeonardo Watches > Swatch & Blancpain.
Inte köpa.
Det där är en kopia.
Nej, tyvärr inte.Fick du något svar på denna?
Nu får man vara snabb!Skynda och fynda!
Nu får man vara snabb!
Troligtvis ute o fiskar efter telefon nummer. Annonsen anmäld. /P
Varför tror du han fiskar efter telnummer? Till vilken nytta? Tror dock han är seriös med annonsen och att det är en replika
Den är borta nu efter anmälan. Det är ju väldigt lätt att spåra upp folk med ett telefonnummer. Det var ju ett par knapptryck för mig att få fram namnet. Sedan får var och en fundera över vad någon kan göra när någon har namn o eventuell adress. /P
Snygg bild samt svaret.
Vet ingenting om annonsören eller historien bakom. Men med endast bilden ovan som input så tycker jag det var ett ganska drygt sätt att skriva till annonsören. ”Har du fler bilder?” Så hade man säkert fått ett trevligare bemötande.
Oavsett annons så hade jag ärligt talat också bett dig dra med den tonen du har i ditt meddelande. Det är ju uppenbart att du bara är där för att klaga och inte köpa något.Helt normal kommentar från mig. 1 värdelös bild - pris 205000 - tummen ner. Det är väl bara ta nya bilder och lägga till. Hur svårt kan det vara "om man har klockan". /P
Håller med dig i sak, tänker ofta likadant men om jag faktiskt vill få gehör för mina önskemål (tex fler, ny, skarpa bilder) fungerar sällan den approachen.Helt normal kommentar från mig. 1 värdelös bild - pris 205000 - tummen ner. Det är väl bara ta nya bilder och lägga till. Hur svårt kan det vara "om man har klockan". /P