Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Missar jag nÄgot?
Klickar du pÄ bilden till vÀnster sÄ ser du hela; nÄgon försöker sÀlja klockan för 900 pengar - vilket kan tyckas en smula styvt, men Ä andra sidan sÄ Àr det vÀl sÄ klockpriser fungerar numera?Missar jag nÄgot?
Jag tÀnkte mer att som ny gÄr den för 400 men denna sÀljare prisar en anvÀnd för mer Àn dubbelt vilket fick mig o fnittra lite.Klickar du pÄ bilden till vÀnster sÄ ser du hela; nÄgon försöker sÀlja klockan för 900 pengar - vilket kan tyckas en smula styvt, men Ä andra sidan sÄ Àr det vÀl sÄ klockpriser fungerar numera?
Exakt sÄJag tÀnkte mer att som ny gÄr den för 400 men denna sÀljare prisar en anvÀnd för mer Àn dubbelt vilket fick mig o fnittra lite.
Edit: DÄ dess utbud Àr ganska enormt dvs.
För den som Àr intresserad har klockan nu ökat 19 500 i begÀrt pris sÄ det verkar stÀmma att den bara ökar i vÀrde.
Jisses vad svamlar han om?Admin för gruppen âKlocksnack alla klockor rĂ€knasâ har verkligen koll pĂ„ klockor.
Vad tror ni? Automatisk lume eller batteri lume?
Ingen aning alls. Tror vÀl att lumen Àr smÄ led lampor eller nÄgotJisses vad svamlar han om?
Han Ă€r inte admin. Men jag hoppas att han blir det.Admin för gruppen âKlocksnack alla klockor rĂ€knasâ har verkligen koll pĂ„ klockor.
Miss av mig!Han Àr inte admin. Men jag hoppas att han blir det.
Han sÀger ju bara att han tycker lumen lyser för kort och att nÄgon borde komma med en lösning. Tex ett batteri som laddas av verket likt en spring drive.Ingen aning alls. Tror vÀl att lumen Àr smÄ led lampor eller nÄgot
Knappast.Mycket möjligt
Haha, va tvungen att kika in i gruppen. Gott om stollar dĂ€rAdmin för gruppen âKlocksnack alla klockor rĂ€knasâ har verkligen koll pĂ„ klockor.
Kanske feltolkat av mig.Han sÀger ju bara att han tycker lumen lyser för kort och att nÄgon borde komma med en lösning. Tex ett batteri som laddas av verket likt en spring drive.
jo men hur ska du fÄ ut nog med kraft i ett automatisk verk för att en generatorer ska fÄ lampor att ledlampor att lysa?Han sÀger ju bara att han tycker lumen lyser för kort och att nÄgon borde komma med en lösning. Tex ett batteri som laddas av verket likt en spring drive.
LÀtt löst med lite radiumKanske feltolkat av mig.
Bra lyse,
jo men hur ska du fÄ ut nog med kraft i ett automatisk verk för att en generatorer ska fÄ lampor att ledlampor att lysa?
Och hur ska en vridring fÄ ström? En roterskarv med borstblock och slÀpringar? LÄter dyrt
Seikos spring drive genererar ju ström ur ett mekaniskt verk. Tror dock den Àr alldeles för svag, Bengt fÄr utveckla en bÀttre version.Kanske feltolkat av mig.
Bra lyse,
jo men hur ska du fÄ ut nog med kraft i ett automatisk verk för att en generatorer ska fÄ lampor att ledlampor att lysa?
Och hur ska en vridring fÄ ström? En roterskarv med borstblock och slÀpringar? LÄter dyrt
Tror du citerar fel person, jag har aldrig pÄstÄtt nÄgot sÄdant.Kanske feltolkat av mig.
Bra lyse,
Yes fel av migTror du citerar fel person, jag har aldrig pÄstÄtt nÄgot sÄdant.
Var ju bara tvungen...
Och svaret...
Inte helt övertygad...
Klassisk menstruations Anker, inga konstigheter KBK kommer öka rejÀlt i pris en gÄng i mÄnaden
Kul att de snÄlar pÄ frakten.MÄste ÀndÄ Àlska ödmjukheten...
"Unik tÄgklocka". Han vet vad han har!Kul att de snÄlar pÄ frakten.