• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

đŸ€Ł

Bilagor

• IMG_0875.png
    IMG_0875.png
    157.2 KB · Visningar: 49
  • IMG_0876.png
    IMG_0876.png
    99.7 KB · Visningar: 39
Klickar du pÄ bilden till vÀnster sÄ ser du hela; nÄgon försöker sÀlja klockan för 900 pengar - vilket kan tyckas en smula styvt, men Ä andra sidan sÄ Àr det vÀl sÄ klockpriser fungerar numera?
Jag tÀnkte mer att som ny gÄr den för 400 men denna sÀljare prisar en anvÀnd för mer Àn dubbelt vilket fick mig o fnittra lite.

Edit: DÄ dess utbud Àr ganska enormt dvs.

Han sÀger ju bara att han tycker lumen lyser för kort och att nÄgon borde komma med en lösning. Tex ett batteri som laddas av verket likt en spring drive.
Kanske feltolkat av mig.

Bra lyse,
Han sÀger ju bara att han tycker lumen lyser för kort och att nÄgon borde komma med en lösning. Tex ett batteri som laddas av verket likt en spring drive.
jo men hur ska du fÄ ut nog med kraft i ett automatisk verk för att en generatorer ska fÄ lampor att ledlampor att lysa?

Och hur ska en vridring fĂ„ ström? En roterskarv med borstblock och slĂ€pringar? LĂ„ter dyrt 😉

Kanske feltolkat av mig.

Bra lyse,

jo men hur ska du fÄ ut nog med kraft i ett automatisk verk för att en generatorer ska fÄ lampor att ledlampor att lysa?

Och hur ska en vridring fĂ„ ström? En roterskarv med borstblock och slĂ€pringar? LĂ„ter dyrt 😉
Seikos spring drive genererar ju ström ur ett mekaniskt verk. Tror dock den Àr alldeles för svag, Bengt fÄr utveckla en bÀttre version.

Tillbaka
Topp