• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Nog för att det är en fantastisk klocka, men detta är väl åtminstone 70 procent över marknadspris..?
Blocketlänk
Men det är ju en idiotsäker investering. Står ju att den med säkerhet kommer stiga i värde
IMG_6775.png
 
Dom här annonserna känns off
Jag reagerade likadant när jag såg dem igår. Inga omdömen heller. Jag la dem inte ens i mina favoriter för senare granskning, så dåliga vibbar fick jag.
 
Dom här annonserna känns off
Verkligen, det är ju inte ens en BB36 på bilden till den annonsen 😂
 
Dom här annonserna känns off
Bronsarn är uppe i 21k nu. Jag ställde precis en fråga till säljaren om när den är utplockad från butik. Jag lär ju inte få svar tänker jag.
Oavsett så skriker detta scam lång väg. "Klockan är utrustad med en automatisk mekanisk urverk och har en bruna ratta med en guld-färgad bezel."
OK visst, det blir bra...
 
Bronsarn är uppe i 21k nu. Jag ställde precis en fråga till säljaren om när den är utplockad från butik. Jag lär ju inte få svar tänker jag.
Oavsett så skriker detta scam lång väg. "Klockan är utrustad med en automatisk mekanisk urverk och har en bruna ratta med en guld-färgad bezel."
OK visst, det blir bra...
Verkar väl inte helt legit kanske men det kan vara översatt med google translate, säljaren verkar bo i Finland
 
Detta blir lite OT men vet inte vart jag ska lägga upp Det här och vill inte skapa ny tråd. Min kompis frågade mig för ett tag sen om jag kunde byta batteri på hans fara gamla bratte.

Så här såg den ut. Visste inte om jag skulle göra rent eller plantera blommor i låset.
1000004452.jpg
 
Tillbaka
Topp