Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Flyger hem fr Arlanda 2/2 och missar detta (((Riktigt fina, gärna med på en passaround!
Passarounden pågår under lång tid, minst 15 veckor. Bara att anmäla sig. Endast en per klocka som kommer hämta den på eventet. Eventet är bara ett erbjudande, inget krav!Flyger hem fr Arlanda 2/2 och missar detta (((
Tack! Det har varit ett äventyr och kommer vara det fortsatt. Supertaggade nu, vet inte om det blir någon middag ikväll...
Visst är det, speciellt när man ser till att 99%? av mitt engagemang på forumet varit vintage. Kunde dock inte motstå att skapa något eget, tror vi är många som drömmer om det.Alltså...
...det här var det mest otippade någonsin. Ur alla synvinklar jag just nu kan komma på. Samtidigt fruktansvärt roligt - jag gillar vad jag ser!
Kul @Aurum!
Hur handlar jag nu då? Enklast via hemsidan? Och finns det klara ur för leverans?
Då hakar jag på och modell är egal, samtliga är kanon!Passarounden pågår under lång tid, minst 15 veckor. Bara att anmäla sig. Endast en per klocka som kommer hämta den på eventet. Eventet är bara ett erbjudande, inget krav!
Yes, det tog tyvärr så lång tid innan vi blev nöjda och fick ordning på allt. Förhoppningsvis lätt värt det!Tog det två år eller har jag missat något?
Är otroligt sugen på att göra något likande då jag läser till ingenjör inom produktdesign, men projektet känns oerhört stort och svårt att få ihop med vardagen etc..
Yes, det tog tyvärr så lång tid innan vi blev nöjda och fick ordning på allt. Förhoppningsvis lätt värt det!
Visst är det, speciellt när man ser till att 99%? av mitt engagemang på forumet varit vintage. Kunde dock inte motstå att skapa något eget, tror vi är många som drömmer om det.
Hemsidan nu eller stockholmsbutiken på lördag, alla är redo för leverans. Så länge de räcker dvs. 10% rabatt!
Skicka PM, de börjar ta slut nu.Då hakar jag på och modell är egal, samtliga är kanon!
Vi dividerade om detta ett bra tag, och vi tror våra kunder vill ha det helt enkelt. I ett projekt som detta kan man inte endast göra en klocka för sig själv. Blev allt rätt? Förmodligen inte men vi kom förhoppningsvis nära.Har läst introduktionen, och gillar det jag ser. Av nyfikenhet då det inte framgår, vad är motivet med att ha öppen bakboett?