Push in, kände den satt så skyddad att skruvad skulle vara överflödigt.Riktigt kul, sjukt cool klocka. Grattis!
Är kronan skruvad eller push in?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Push in, kände den satt så skyddad att skruvad skulle vara överflödigt.Riktigt kul, sjukt cool klocka. Grattis!
Är kronan skruvad eller push in?
Kände exakt som du, bra skrivet .Fast i och med att aurum är en gammal räv här och inte bara en profitör i mängden räcker för att legitimera projektet. För mig. Så länge de som gör klockorna har ett genuint intresse och anstränger sig för att inte skapa något som redan gjorts 100ggr tycker jag att sådana här projekt är riktigt roliga. Men visst, det finns ju en kickstarter-allergi här på forumet, men det beror väl på att det är nollpostare med en prototyp som ger känslan av att de bara vill kränga många ur, snabbt.
Kände exakt som du, bra skrivet .
Skriv 4 till då...Typiskt att jag saknar fyra inlägg
Fungerar det inte att scrolla?På hemsidan med Paddan och Safari i läge lanskap ser jag en klocka på en hand. I läge poträtt ser jag ingen hand med klocka men ser tre lösa klockor
Scrollar i poträttläge ser bara tre klockor ingen text. Varje klocka upptar nästan en skärmbild.Fungerar det inte att scrolla?