botvidsson
Basic
Jag har en prenumeration här i Schweiz. Trevlig tidning.
Härligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har en prenumeration här i Schweiz. Trevlig tidning.
Fantastiska bilder bra jobbat... vart inspirerad själv så fram med gamla canon eos 500D och lite jobb med bilden...
Foto modell seko 5a
Tack för bra instruktion. Ska genast sätta igång och lära mig.
Den här tråden borde få mer shine...
Snyggt som alltid botvidsson kul tema med de fyra elementen.Hallå,
idag kom det en liten tidning från Schweiz...
Såg att Fotosidan lagt upp ett videotips om hur man fotar med lite mer avancerad utrustning:
http://www.fotosidan.se/cldoc/video-om-avancerad-produktfotografering-2.htm
Fantastiska bilder! Speciellt den första!Då jag byggt om min sajt så försvann alla bilder här i tråden. DATA...
Som kompensation kommer här senaste plåtningen jag gjorde för GMT MAGAZINE inför Baselworld. Denna gång i fullformat.
Vill skicka ett supertack till Nymans Ur och Bo Berggren Urhandel som gjorde fotograferingen möjligt. Ni är så grymma!
(Plus Louis Vuitton i Paris som var så generös och skickade upp en klocka. Inte för jag tror de hänger här på forumet, än mindre kan svenska men rätt ska vara rätt!)
En av klockorna tillhör faktiskt en forummedlem. Dock numera såld tror jag. Gissa vilken klocka och medlem.
Här kommer de fyra tidningsuppslagen.
Fantastiska bilder! Speciellt den första!
Du är en av få som här på forumet haft en HYT i näven, hur var den? Cool pjäs
Är det min Rolex?Då jag byggt om min sajt så försvann alla bilder här i tråden. DATA...
Som kompensation kommer här senaste plåtningen jag gjorde för GMT MAGAZINE inför Baselworld. Denna gång i fullformat.
Vill skicka ett supertack till Nymans Ur och Bo Berggren Urhandel som gjorde fotograferingen möjligt. Ni är så grymma!
(Plus Louis Vuitton i Paris som var så generös och skickade upp en klocka. Inte för jag tror de hänger här på forumet, än mindre kan svenska men rätt ska vara rätt!)
En av klockorna tillhör faktiskt en forummedlem. Dock numera såld tror jag. Gissa vilken klocka och medlem.
Här kommer de fyra tidningsuppslagen.
Är det min Rolex?
Nu e jag kändis. Får förmodligen köra fångarna på fortet nästa sommarYES!
Skulle egentligen varit en Rolex 116719BLRO i bilden.
Efter att jag lämnat den åter insåg jag att den inte skulle lira ihop med HYT:n så jag körde en fuling och fri-lade din Rolex som vi tog och la in den i stället. Tycker HYT:n och din Rolex funkar ganska okej även om de inte är så vatten-relaterade.
Som vanligt är det sjukt tajt med tid för dessa fotograferingar då magasinet bestämmer väldigt sent vilka klock-märken jag måste använda i bilderna.
Nu e jag kändis. Får förmodligen köra fångarna på fortet nästa sommar
Jäklar vad många fina kort! Den med släpande sekundvisare är magisk!
Kunligt som alltid @botvidsson ! Gör du mycket andra plåtningar eller är det mycket smycken och klockor nuförtiden?
Grymma bilder
Är väldigt intresserads av en före / efterbild på retuschering