David Eriksson
Guld
Hittade en mycket skum sten i trädgårn...
[/quote
Vilken bumling!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hittade en mycket skum sten i trädgårn...
[/quote
Vilken bumling!
Jag fick äran att publicera åtta stycken klockbilder i detta nummer.
Nytt nummer ute av det schweiziska klockmagasinet GMT.
Detta var förmodligen den mest komplicerade fotograferingen jag någonsin gjort. Hela projektet tog en månad att slutföra, allt från inhandlande av te till retusch. Enbart retuscheringen tog 2-3 dagar per klocka... verkligen en riktig fotoutmaning, precis så man vill ha det.
Stort grattis! Får man fråga vad idén med allt te var? Sjuka bilder.
Tack.
Idén kom jag på när jag fick se ett te med blåklint, tänkte det kunde vara coolt att slänga ner en blnr i teet. Snygg matchning helt enkelt.
GrymtNytt nummer ute av det schweiziska klockmagasinet GMT.
Vill tacka Nymans Ur, Rob Engström och Patek Philippe Genève för all hjälp med fotomodeller till denna fotografering - ni är grymma!
Detta var förmodligen den mest komplicerade fotograferingen jag någonsin gjort. Hela projektet tog en månad att slutföra, allt från inhandlande av te till retusch. Enbart retuscheringen tog 2-3 dagar per klocka... verkligen en riktig fotoutmaning, precis så man vill ha det.
Bjuder på en av mina favoritbilder – Tudor Fastrider Black Shield Chronograph
Tack för ordet.
Tack.
Idén kom jag på när jag fick se ett te med blåklint, tänkte det kunde vara coolt att slänga ner en blnr i teet. Snygg matchning helt enkelt.
Tack.
Nu tror jag till och med att herrn har överträffat sig själv. Grymt imponerande jobb!
Finns det möjlighet att få se de resterande bilderna lite lite större? Grymt imponerad!
Grymma bilder
Är väldigt intresserads av en före / efterbild på retuschering
Jag såg din bilder i tidningen. Riktigt fina!
Coolt! Tack! Får man fråga var du sprang på magasinet?
Jag har en prenumeration här i Schweiz. Trevlig tidning.Coolt! Tack! Får man fråga var du sprang på magasinet?
Tror han bor där nere i Schweiz