Du bekräftade precis min sista mening.Haha du kan fan inte vara på riktigt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du bekräftade precis min sista mening.Haha du kan fan inte vara på riktigt!
Samhällets syn på kvinnor? Vad är du för fjolla egentligen!Du bekräftade precis min sista mening.
Jag tror du skulle bli förvånad om vi träffades i verklighetenSamhällets syn på kvinnor? Vad är du för fjolla egentligen!
Ja vem vet du kanske är ett tatuerat seroidmonsterJag tror du skulle bli förvånad om vi träffades i verkligheten
Har du inget bättre att komma med än "fjolla" så strunta i den här tråden, den verkar göra dig upprörd.
Jag vet inte om du är seriös eller bara ett troll. För din egen skull så hoppas jag på det senare. Oavsett så finns det ett annat forum som jag tror skulle passa dig i smaken, https://www.flashback.org. Där kan du bete dig som en mansgris utan att någon ifrågasätter dig. Ha en bra dag!Samhällets syn på kvinnor? Vad är du för fjolla egentligen!
Vad gör du ens här på forumet?Samhällets syn på kvinnor? Vad är du för fjolla egentligen!
Driver du? Mansgris? Kom igen nu! Man föraktar inte kvinnor bara för att man inte tycker att det är så farligt med lättklädda kvinnor i reklamer F1 etc. Dessa damer jobbar som modeller det är inte några förtryckta slavar vi pratar om här.Jag vet inte om du är seriös eller bara ett troll. För din egen skull så hoppas jag på det senare. Oavsett så finns det ett annat forum som jag tror skulle passa dig i smaken, https://www.flashback.org. Där kan du bete dig som en mansgris utan att någon ifrågasätter dig. Ha en bra dag!![]()
Förstår du problemet med objektifiering?Driver du? Mansgris? Kom igen nu! Man föraktar inte kvinnor bara för att man inte tycker att det är så farligt med lättklädda kvinnor i reklamer F1 etc. Dessa damer jobbar som modeller det är inte några förtryckta slavar vi pratar om här.
Alltså alla dessa lättkränkta medelålders mänFörstår du problemet med objektifiering?
Eller du kanske rentav inte tycker att det är något problem?
Har du inga riktiga argument?Alltså alla dessa lättkränkta medelålders mänFår ni nobla riddare ligga mycket?
Vad gör du ens här på forumet?
Objektifiering av kvinnor är fel, punkt. Lågt av Breitling. Bra poäng av TS.
Förstår du problemet med objektifiering?
Eller du kanske rentav inte tycker att det är något problem?
Är objektifiering av något annat kön ok? För vad är all reklam med antingen modeller eller talespersoner om inte objektifiering?
Om man funderar på hur extremt mycket marknadsföring och diskussioner det varit kring typ SS vad gäller deras reklam så inser man ganska snabbt hur effektivt det är. Att några få sedan väljer att inte köpa deras plagg pga det är nog av marginel betydelse i motsats till all gratis reklam de fårSäkert lika många som köper med anledningen till reklamen som avstår pga den.
Samhällets syn på kvinnor? Vad är du för fjolla egentligen!
Klart det är men det finns ju grader i helvetet. En halvnaken kvinna som fläker ut sig över motorhuven på en bil är ju där för att attrahera med sex, inget annat. Hade hon anlitats för att sälja underkläder hade det varit en helt annan sak.Är objektifiering av något annat kön ok? För vad är all reklam med antingen modeller eller talespersoner om inte objektifiering?
Avser du mig som TrådStartare får du gärna visa vart jag skrivit något sånt för det är inget jag känner igen!![]()
Rent idiotiska? Det märks att vissa inte är riktigt mogna för vuxna diskussioner.Får göra en pudel det var " alfgren " som tog upp diskutionen angående gubbar som sitter och tittar på barn.
I övrigt tycker jag dina inlägg är rent idiotiska. Men det är bara min åsikt..
Men det är du Torsten, du kan ta diskussionen med oss omogna män som inte har något problem med lättklädda kvinliga modeller. Du är en sann hjälte grattis Torsten!Rent idiotiska? Det märks att vissa inte är riktigt mogna för vuxna diskussioner.
Det där är ett ganska vanligt argument när någon anser reklam för kvinnor som objektifierande. Det är klart att all typ av objektifiering är tråkig oavsett kön. Dock är det skillnad på sexistisk reklam för kvinnor och män. Kvinnor har inte samma ställning som män i samhället, helt enkelt.Är objektifiering av något annat kön ok? För vad är all reklam med antingen modeller eller talespersoner om inte objektifiering?
Varför drar så många hjältekortet? Är ni verkligen så osäkra av er? Jag tycker att Torsten för fram många bra poänger i tråden. Det är många av er andra som drar ned nivån.Men det är du Torsten, du kan ta diskussionen med oss omogna män som inte har något problem med lättklädda kvinliga modeller. Du är en sann hjälte grattis Torsten!![]()
Jag trodde att det hade framgått rätt tydligt efter 8 sidor...Vuxna diskussioner??
Vad är det egentligen du stör dig på att breitling använt en modell som uppenbart ger respons om man ser till din reaktion, ser det som en lyckad annons med tanke på hur många som engagerat sig här.
Har inga som helst problem med lättklädda modeller, det är sammanhanget som är det intressanta. Är det verkligen så svårt att förstå skillnaden mellan Breitling-annonsen och en Victorias Secret annons?Men det är du Torsten, du kan ta diskussionen med oss omogna män som inte har något problem med lättklädda kvinliga modeller. Du är en sann hjälte grattis Torsten!![]()
Det gör jag och jag gillar tjejer i båda ingen biggieHar inga som helst problem med lättklädda modeller, det är sammanhanget som är det intressanta. Är det verkligen så svårt att förstå skillnaden mellan Breitling-annonsen och en Victorias Secret annons?
Det är verkligen inget som håller mig sömnlös om nätterna, tycker bara att det är unket och undrar hur ett respekterat företag som Breitling tänkerDet gör jag och jag gillar tjejer i båda ingen biggie![]()