Yes, det står i beskrivningen också.Obs! Viklås är inte 18k utan stål. Dessa kom med ett 18k spänne, viklåset är för must de cartier klockor i förgyllt silver/stål.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes, det står i beskrivningen också.Obs! Viklås är inte 18k utan stål. Dessa kom med ett 18k spänne, viklåset är för must de cartier klockor i förgyllt silver/stål.
Runt 60 tror jag.Vad är rimligt att punga ut för en Santos helguldare nu? Hypen på forumet är större än någonsin!![]()
Mer.Runt 60 tror jag.
Ja! skulle nog säga en tia till. Som vanligt, beroende på skick och tillbehör.
Min uppfattning också. De jag sett senaste veckorna ligger dyrare än så, men säkert med prutmån.Ja! skulle nog säga en tia till. Som vanligt, beroende på skick och tillbehör.
Runt 60 tror jag.
Verkar spreta ngt jävulskt. Jag tänker 60-65 för en bra utan tillbehör och servicehistorik. Kan tänka mig 75 för en svinbra fullset, men då verkligen sylvass..Ja! skulle nog säga en tia till. Som vanligt, beroende på skick och tillbehör.
Är det du Vincent?
Haha ja, det är rätt likt hör jag nu.Är det du Vincent?
Närå, 60 var säkert för 1-2 år sedan.
Dåligt utbud, men en fulpolerad för 75’ är dyrt. Hade definitivt avvaktat auktioner runt om i världen.Haha ja, det är rätt likt hör jag nu.
Men är nog ganska realistisk. Trycket är stort, väldigt få är ute till salu. 60 är nog rätt svårt idag.
Håller helt med. Menade bara att jag inte såg någonting under det vid första anblick. Auktioner är absolut the way to play. Handlare tar ju (såklart) löjliga priser. Såg några för 90+ på sidan 2 av 3. Pax inte.Dåligt utbud, men en fulpolerad för 75’ är dyrt. Hade definitivt avvaktat auktioner runt om i världen.
Menade mer allmänt, finns några som rört sig på forumet.Håller helt med. Menade bara att jag inte såg någonting under det vid första anblick. Auktioner är absolut the way to play. Handlare tar ju (såklart) löjliga priser. Såg några för 90+ på sidan 2 av 3. Pax inte.
16,5 och bandet hade jag använt i ett par timmar så fortfarande relativt hårt. =) Jag försöker placera tanken strax under handledskulan där (som jag läst mig till här!?) en tank ska sitta. Och jag tycker den krymper på handleden när man använder den till vardags, som på bilden till en svart hoodie. Testa ett par gånger till och känn efter, jag tror jag klämde på den i olika butiker vid 4- 5 tillfällen innan köp. Hade också funderingar om storleken efter att tidigare ägt en "klassiskt" sizad must de cartier tank.Vad har du för size på handleden? Tyckte large upplevdes stor trots 18cm handled men såg bra ut på dig. Visserligen var bandet stenhårt i butik så formade sig ej så bra.
Magisk. Har du lust att ange handledsstorlek samt ref nummer/diameter?Äntligen medlem i Santos-klubben. Fan vad bra den är.
![]()
![]()
Tror de flesta förespråkar precis ovanför knölen. Tycker även ditt band ser löst ut.16,5 och bandet hade jag använt i ett par timmar så fortfarande relativt hårt. =) Jag försöker placera tanken strax under handledskulan där (som jag läst mig till här!?) en tank ska sitta. Och jag tycker den krymper på handleden när man använder den till vardags, som på bilden till en svart hoodie. Testa ett par gånger till och känn efter, jag tror jag klämde på den i olika butiker vid 4- 5 tillfällen innan köp. Hade också funderingar om storleken efter att tidigare ägt en "klassiskt" sizad must de cartier tank.
Har varit inställd på att jag vill ha small versionen (som jag inte testat än dock) men kanske får ge large några provningar till16,5 och bandet hade jag använt i ett par timmar så fortfarande relativt hårt. =) Jag försöker placera tanken strax under handledskulan där (som jag läst mig till här!?) en tank ska sitta. Och jag tycker den krymper på handleden när man använder den till vardags, som på bilden till en svart hoodie. Testa ett par gånger till och känn efter, jag tror jag klämde på den i olika butiker vid 4- 5 tillfällen innan köp. Hade också funderingar om storleken efter att tidigare ägt en "klassiskt" sizad must de cartier tank.
Magisk. Har du lust att ange handledsstorlek samt ref nummer/diameter?
Guldaren var riktigt fin med den tavlan!
Håller med, det gråa matchar fint med guldetGuldaren var riktigt fin med den tavlan!
Samma ligger på c24 med tror jag.
Kolla med Cartier-boutiquen eller någon AD typ Nymans Ur.Hejsan!
Någon i Stockholmsområdet som har kunskap och möjlighet att laga en Basculante? Den går inte att vrida upp längre, den har liksom fastnat på något sätt.
Tack på förhand,
Fabian
Kan mycket väl vara så, en positiv grej är att det nästan är full längd på länken med 23 st.Cool tavla. Svårt att avgöra från bildern. Men tkr länken ser ganska polerad ut? Huvud på skruvarna är nästan bortpolerade? Men kanske bara är ljuset som spökar.
Ska vara så på galbee.Cool tavla. Svårt att avgöra från bildern. Men tkr länken ser ganska polerad ut? Huvud på skruvarna är nästan bortpolerade? Men kanske bara är ljuset som spökar.