Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den bästa tanken finns ju till salu på ks.
https://klocksnack.se/threads/en-fin-och-ovanlig-cartier-tank-normale-18k.119414/
Mysigt.Kvällslektyr
Antagligen inte. Hehe.Mysigt.
Har funderat på att köpa den. Du får berätta om den är värd priset sen.
/B
Haha, mycket bra!Jag har jättebra impulskontroll. Säkert! Jag lovar!
Mycket bra! Grattis!Jag har jättebra impulskontroll. Säkert! Jag lovar!
Var den bra?Kvällslektyr
Återkommer med recension, bara kollat igenom lite snabbt.Var den bra?
Verkar Inte vara någon jättedistribution på den där. En snabb googling resulterade bara i att den gick att köpa på ett ställe i Kanadensiska dollar.Kvällslektyr
Dom printar på beställningVerkar Inte vara någon jättedistribution på den där. En snabb googling resulterade bara i att den gick att köpa på ett ställe i Kanadensiska dollar.
Jag är mycket sugen på en Tank, någon som går i säljtankarna möjligen? Gärna med blått läderband
Snyggt, mkt bra!
Har en likadan i pipen. Trodde jag skulle vara hyfsat ensam, men tydligen inte...Nytt in, ref: 119901
Vet inte men jag har bara hittat TT Galbee.Är det Galbee som gäller för månfas eller finns det även för Carree?
Finns även i 18kVet inte men jag har bara hittat TT Galbee.
/B
Trodde jag var ensam också grattis!Har en likadan i pipen. Trodde jag skulle vara hyfsat ensam, men tydligen inte...
/B