Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nya utställningsobjekt för mig, men borde vara Wanås.Fortsätter med tt, fryser in hösten idag. Väderleksrapporten hade fel. Någon som vet vart jag är?
Rätt!Nya utställningsobjekt för mig, men borde vara Wanås.
/B
...och även i herrmodell:
Riktigt bra! Har du kvar den nedre också?...och även i herrmodell:
Inte min, lurade min lillebror att köpa den. Men där finns den kvar!Riktigt bra! Har du kvar den nedre också?
Snyggt att förse familjen också!Inte min, lurade min lillebror att köpa den. Men där finns den kvar!
Miss av mig. Kände egentligen till helguldmodellen men tänkte bara på att jag inte hittat någon i helstål eftersom det var det som jag har letat efter....och även i herrmodell:
Börja digga den länken mer för varje gång jag ser den, snyggt!Brukscartiern, en klocka jag kommit att uppskatta väldigt mycket. Den är inte för mycket, inte för lite och tillräckligt udda för att folk ska bli lagom frågvisa vad en har på armen. Den känns alltid rätt.
Tanken sköter sig bra även till casual
Visst gör den! Sofistikerat. Det skitiga glaset bjussar jag på.Börja digga den länken mer för varje gång jag ser den, snyggt!
Sen lyfter ju helt klart burgundy tavlan den men som sagt, riktigt bra!
Visst gör den! Sofistikerat. Det skitiga glaset bjussar jag på.
Bara att läsa senaste 150 sidorna i tråden. Det råder Santos hype nu när Rolex är så dyrt.Har fastnat för Santos Galbee i G/S. Ge mig lite inspiration och tips. Hur/var köper man den billigast? Quartz eller automatisk? Lite fina bilder.
Tack på förhand!!
Du vill väl köpa bäst, inte billigast?Har fastnat för Santos Galbee i G/S. Ge mig lite inspiration och tips. Hur/var köper man den billigast? Quartz eller automatisk? Lite fina bilder.
Tack på förhand!!
För billigast så jaga efter auktioner på ebay, kaplans osv men sikta på att hitta ett bra ex och inte endast så billigt som möjligt, som det påpekats tidigare så gör skicket otroligt mycket för just en Santos. Kvarts eller automatiskt är en smaksak, vad trivs du bäst med? Inspiration finns i tråden samt här https://klocksnack.se/search/10599094/?q=galbee&t=post&o=date&c[thread]=90290Har fastnat för Santos Galbee i G/S. Ge mig lite inspiration och tips. Hur/var köper man den billigast? Quartz eller automatisk? Lite fina bilder.
Tack på förhand!!
En kombination är väl de bästaDu vill väl köpa bäst, inte billigast?
Tack så mycket!För billigast så jaga efter auktioner på ebay, kaplans osv men sikta på att hitta ett bra ex och inte endast så billigt som möjligt, som det påpekats tidigare så gör skicket otroligt mycket för just en Santos. Kvarts eller automatiskt är en smaksak, vad trivs du bäst med? Inspiration finns i tråden samt här https://klocksnack.se/search/10599094/?q=galbee&t=post&o=date&c[thread]=90290
https://klocksnack.se/search/10599088/?q=santos&t=post&o=date&c[thread]=90290