S
Staafen
Guest
Kan du inte lägga upp en bild på din med?Fan! Nu har man bara Santos nr 3 på forumet...
Grym!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan du inte lägga upp en bild på din med?Fan! Nu har man bara Santos nr 3 på forumet...
Grym!
Bling! Stort grattis!Okej då!
Skönt med is/guld tvåtonOkej då!
Okej då!
Är trött på den, använt den varje dag i över två veckor nu... Men bara för du ber så snällt:Kan du inte lägga upp en bild på din med?
Är trött på den, använt den varje dag i över två veckor nu... Men bara för du ber så snällt:
Jag tycker att den är riktigt fin och lagom diskret! Har inte du en med stenar på hela tavlan eller är det någon annan på KS?Är trött på den, använt den varje dag i över två veckor nu... Men bara för du ber så snällt:
Tyvärr inte min, den med pavétavla är i platina...Jag tycker att den är riktigt fin och lagom diskret! Har inte du en med stenar på hela tavlan eller är det någon annan på KS?
Tack! Den är faktiskt stilig och har rätt diskret stensättning. Tom min pappa som inte gillar is på herrur vill ha en likadan efter han vant sig vid den. Platinan är helt klart koolast, men tycker mer om guldguld rent estetiskt faktiskt.Sjuuukt bra - jag blir glad varje gång jag ser den. Så stilig!
Den enda som är bättre är den i platina med pavé urtavla men man borde inte behöva jämföra.
Har för mig att jag har sett en i gulguld men blandar säkert ihop.Tyvärr inte min, den med pavétavla är i platina...
Oklart, har ej lyckats luska fram en identisk hittills. Men kommer att kollas upp.Big pimpin'
Kommer den så från fabrik eller är det gjort i efterhand?
Stort tack!WOW nu snackar vi!!!
Det där verkligen något extra!!
Riktigt imponerad
Stort grattis!!
Har för mig att jag har sett en i gulguöd men blandar säkert ihop.
Jag borde få förtur för att klämma på den då jag tipsade om den (om du nu inte såg den innan jag tipsade)Som @Fixxxer säger, 26x37. Den är tjock men bilden luras som vanligt. Den sitter ungefär som VC Jalousie.
Jag föredrar att inbilla mig att jag vann budgivning på Christies nu i november
De är förbaskat fina!
Jag borde få förtur för att klämma på den då jag tipsade om den (om du nu inte såg den innan jag tipsade)
Vet inte om det finns med tidigare i tråden men var köpte du den?Fixat. Du står först i kön!
Jag såg den faktiskt innan och är mycket tacksam att ingen här ville delta i budgivningen
Svinball!Okej då!
Tank a Guichets. 1997.
150 stycken. 26mm x 37mm
Cartier cal. 9752MC
Den är grå
WOW vilka fina klockor ni har fångat uppOkej då!
En fråga om referenser på cartier Tank.
Det står ju ofta en en sifferkombination på baklocket - är det referensen?
Okej då!
Ok, därför jag inte hittar en specifik klocka i Codex.. Tack!första fem siffror brukar anges som någon slags referens men själva Cartier använder sig av andra referenser som inte står någonstans på klockan.
Tycker att jag känner igen den från tråden. Är inte det din @Alexander? Varför säljer du både helguldaren och denna?Vad tycker ni om den senaste Santosen på blocket?
https://www.blocket.se/annons/stockholm/cartier_santos_twotone_carree_29mm/87943636
Nej och ja.Har Santos automatarna (2319) skruvkrona och kan man vrida upp verken manuellt?
DaaaaaamnOkej då!
Bra öga jag har big things going on! Förhoppningsvis.Tycker att jag känner igen den från tråden. Är inte det din @Alexander? Varför säljer du både helguldaren och denna?
Vad roligt, är det Cartier på ingång eller något annat?Bra öga jag har big things going on! Förhoppningsvis.
Nja, jag tycker det är lite knepigt med utbudet när det kommer till Cartier. Åtminstone sånt som intresserar mig. Jag har siktet inställt på platinum DD av något slag, får se om jag hittar något bara!Vad roligt, är det Cartier på ingång eller något annat?
De är ju bra fina! Jag håller tummarna för dig.Nja, jag tycker det är lite knepigt med utbudet när det kommer till Cartier. Åtminstone sånt som intresserar mig. Jag har siktet inställt på platinum DD av något slag, får se om jag hittar något bara!
Grattis, riktigt tourigTank a Guichets. 1997.
150 stycken. 26mm x 37mm
Cartier cal. 9752MC