Pacta sunt servanda
Silver
Nej och ja.
Hur vrider man upp manuellt? Jag är van vid (typ Submariners) att kronan tas ett klick ut och vrids sedan medsols. På min Cartier ändrar det datumet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej och ja.
Dra inte ut kronan, skruva på den.Hur vrider man upp manuellt? Jag är van vid (typ Submariners) att kronan tas ett klick ut och vrids sedan medsols. På min Cartier ändrar det datumet.
Den är heelt sjuuktOkej då!
Man drar inte ut kronan ett hack på submarinern?Hur vrider man upp manuellt? Jag är van vid (typ Submariners) att kronan tas ett klick ut och vrids sedan medsols. På min Cartier ändrar det datumet.
Sant menar skruvar upp, så den pluppar ut.Man drar inte ut kronan ett hack på submarinern?
Bär sällan det längre men dessa var roliga faktiskt!Såg att det finns manschettknappar, Santos-style
Jäklarns vilken klocka! Stort grattis!Okej då!
Tank a Guichets. 1997.
150 stycken. 26mm x 37mm
Cartier cal. 9752MC
Grattis! Skulle gärna ha en men klockbudgeten är rätt slut just nu.Har velat testa en Santos ett bra tag nu, nu var det dags! Kommit fram till att det ska vara en Galbee, quartz och tvåton. Sen blir det ännu roligare med lite komplikationer och bra skick!
Tack @Rille
Grattis! Skulle gärna ha en men klockbudgeten är rätt slut just nu.
/B
Man kan ändå inte bära fler än en åt gången Kanske två om man vill vara den som är den!Grattis! Skulle gärna ha en men klockbudgeten är rätt slut just nu.
/B
Grattis, fin Santos det där!Har velat testa en Santos ett bra tag nu, nu var det dags! Kom fram till att jag ville ha en Galbee, quartz och tvåton. Sen blir det ännu roligare med lite komplikationer och bra skick!
Tack @Rille
Nä, och om man som jag dessutom inte heller gillar att skiljas från klockorna man köpt blir det lite ansträngt i såna lägen.Inte att undra på när man köper platinacartier
Sant och det kommer ofta fler tillfällen.Man kan ändå inte bära fler än en åt gången Kanske två om man vill vara den som är den!
Tack! Gick enkelt att skruva på ytterligare en länkbit@vikgul
Tack för en smidig affär! Den sitter som en smäck på dig
Vilken extremt stor utseendeskillnad mot din på läder. Länken ser faktiskt väldigt passande ut här.Tror ni att jag bör göra en köpesannons för länken? Vem vet, någon kanske föredrar sin Tank på läder...
Tycker ni att jag bör göra en köpesannons för länken? Vem vet, någon kanske föredrar sin Tank på läder...
Robocop feeling !Tycker ni att jag bör göra en köpesannons för länken? Vem vet, någon kanske föredrar sin Tank på läder...
Ruggigt läckert! Frågan är om någon släpper den länken? Grattis till magisk klocka. 10 pinnar rakt igenom.Tycker ni att jag bör göra en köpesannons för länken? Vem vet, någon kanske föredrar sin Tank på läder...
@evki Menade inte att länken såg bättre ut än din. Insåg i efterhand att mitt inlägg lät nästan nedlåtande. Tvärtom! Men länken var passande till modellen.
Tackar, jävligt trevlig kombo!Välkommen till Explorer Santos klubben @vikgul!
Visst har du en svart?Tackar, jävligt trevlig kombo!
Stämmer bra! Är vi fler medlemmar i exklusiva Santos Explorer klubben?Visst har du en svart?