S
Staafen
Guest
Inte vad jag vet haha!Stämmer bra! Är vi fler medlemmar i exklusiva Santos Explorer klubben?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte vad jag vet haha!Stämmer bra! Är vi fler medlemmar i exklusiva Santos Explorer klubben?
Fler lär väl följa hypen nuInte vad jag vet haha!
Tycker länken påminner mer om IWC/bratte än Cartier (på den bilden allafall).Tycker ni att jag bör göra en köpesannons för länken? Vem vet, någon kanske föredrar sin Tank på läder...
Man ska inte blanda metaller, men de är hårda på GF oyster... kan ta bild i helgen om jag hittar demTycker ni att jag bör göra en köpesannons för länken? Vem vet, någon kanske föredrar sin Tank på läder...
Bra där, nu är vi tre medlemmar.Joddå tror att det är en ganska vanlig kombo på detta forum.
Snyggt!Joddå tror att det är en ganska vanlig kombo på detta forum.
Stämmer bra! Är vi fler medlemmar i exklusiva Santos Explorer klubben?
Har en Santos och en Explorer I. Borde funka eftersom ni inte specade variant.Inte vad jag vet haha!
Då är vi 4 kända medlemmar i skrivande stundHar en Santos och en Explorer I. Borde funka eftersom ni inte specade variant.
/B
Det tar sig!Har en Santos och en Explorer I. Borde funka eftersom ni inte specade variant.
Då är vi 4 kända medlemmar i skrivande stund
/B
Snart får ni starta en egen trådDet tar sig!
Tanken slog mig med haha!Snart får ni starta en egen tråd
Tror det kommer komma en manuell Dumont i gulguld och platina.Vad för roliga nyheter tror ni att det kommer komma från Cartier i år? Några?
Tror det kommer komma en manuell Dumont i gulguld och platina.
Ett litet nytillskott. Man Blir onekligen påverkad av alla fina ur i tråden... nu gäller det att lägga vantarna på ett vettigt band...
Fin. Gulguld?
Ett litet nytillskott. Man Blir onekligen påverkad av alla fina ur i tråden... nu gäller det att lägga vantarna på ett vettigt band...
Stämmer. En 80-talare enligt uppgift från säljaren... men vem kan vara säker...Fin. Gulguld?
Det bästa är nog att kontakta Nymans och fråga var du ska skicka. Du vill ju inte att den ska komma på villovägar.Nån i tråden som skickat till nymans nån gång? Enklast sättet att gå tillväga? Verkar vara postbox, tänkte skicka med DB:s varuförsäkring men verkar ej vilja acceptera postnumret. Någon som kan hjälpa en på traven uppskattas!
Stämmer. En 80-talare enligt uppgift från säljaren... men vem kan vara säker...
Kul med jämförande bild. Man ser verkligen hur ”biffig” den är i relation till LCn.Kasst ljus för fotografering - hoppas på lite bättre fotomöjligheter imorgon på FM.
"Analog vs digital"
Han hänvisade bara till det som står på hemsidan vilket är en postboxDet bästa är nog att kontakta Nymans och fråga var du ska skicka. Du vill ju inte att den ska komma på villovägar.
Hmm ok.Han hänvisade bara till det som står på hemsidan vilket är en postbox
Kasst ljus för fotografering - hoppas på lite bättre fotomöjligheter imorgon på FM.
"Analog vs digital"