Bara stål. Tycker länken är lite kul men vet att alla verkar hata den. Slits snyggt iaf, repor syns knappt. Uppdaterar med lite intryck senare.Tycker länken förstör intrycket lite. Är det vitt guld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara stål. Tycker länken är lite kul men vet att alla verkar hata den. Slits snyggt iaf, repor syns knappt. Uppdaterar med lite intryck senare.Tycker länken förstör intrycket lite. Är det vitt guld?
Otroligt ful länk på ett okej sätt, men trevligt med runt för omväxlingens skull.Lånta fjädrar. Men man skulle kanske ha en rund Cartier?
verkligen en kontrast mot övriga klockor i tråden
Otroligt ful länk på ett okej sätt, men trevligt med runt för omväxlingens skull.
verkligen en kontrast mot övriga klockor i tråden
Riktigt trevlig klocka
Flyger ej imoLånta fjädrar. Men man skulle kanske ha en rund Cartier?
Flyger jämför med mycket annat men återkommer med betyg. Förtjust i tavla ned boettFlyger ej imo
Gillar den bättre på vanliga PantherelänkenFlyger jämför med mycket annat men återkommer med betyg. Förtjust i tavla ned boett
Jag gillar santos ronde även om just det länkutförandet kanske inte var wow för mig men med den släta länken så. Kör säger jag!!Lånta fjädrar. Men man skulle kanske ha en rund Cartier?
Flyger jämför med mycket annat men återkommer med betyg. Förtjust i tavla ned boett
Den var iofs lite porrig
Svårt att se på bilderna men en sak som jag lade märket till är att datumet ser ut att vara off.Hej på er! Har varit på jakt efter en Santos nu i nån månad, vad tycker ni om denna? Full set. Tacksam över att få låna era erfarna ögon
Länkbiten böjd, fuktskada? Dålig polerad då glassringen verkar vara borstad.Hej på er! Har varit på jakt efter en Santos nu i nån månad, vad tycker ni om denna? Full set. Tacksam över att få låna era erfarna ögon
Ett tråkigt ex tyvärr. Allt verkar vara borstat. Skruvar och ”ringen” runt tavlan ska vara polerade.Hej på er! Har varit på jakt efter en Santos nu i nån månad, vad tycker ni om denna? Full set. Tacksam över att få låna era erfarna ögon
Tack för svar! Hade klippt till annars idag.. fick erbjudande på 1500€Ett tråkigt ex tyvärr. Allt verkar vara borstat. Skruvar och ”ringen” runt tavlan ska vara polerade.
Ha inte bråttom. Kommer ut på K&S här lite då och då i bättre skickTack för svar! Hade klippt till annars idag.. fick erbjudande på 1500€
Håller med!Ha inte bråttom. Kommer ut på K&S här lite då och då i bättre skick
Den klär dig!Testar frugas
Wow, det där blev riktigt fint! Jag är svag för läderband och kombon blev topp!Testar skinnband, det är en trevlig klocka helt klart.
Jäklar vad bra den blev på läder. Snyggt!Testar skinnband, det är en trevlig klocka helt klart.
Jäklarns va cool!Testar frugas