Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Detta där blev bra!Testar skinnband, det är en trevlig klocka helt klart.
Observationen fortsätter
Helt korrekt Behöver köpa en ultraljudstvätt.Ser ut att vara i behov av en rengöring den där
Du kommer få bort 1,5kg död hud från den där!Helt korrekt Behöver köpa en ultraljudstvätt.
Den var bland dem äckligaste klockan jag fått, tog mig 1 timme att få dem någorlunda ren. Mellan kronhalsen hade jag inte något vettigt att göra rent med utan att repa något, får ta en tandpetare eller något i den stilen.Du kommer få bort 1,5kg död hud från den där!
Man blir lite nyfiken på vad den varit med om innan?Den var bland dem äckligaste klockan jag fått, tog mig 1 timme att få dem någorlunda ren. Mellan kronhalsen hade jag inte något vettigt att göra rent med utan att repa något, får ta en tandpetare eller något i den stilen.
Jag har fått ett sjukligt habegär efter Santos Dumont
REF.: W2SA0011
Någon som har den och kan bekräfta att habegäret har fog för sig
Att börja veckan med lite guld är aldrig fel!
måndagsguld
Kvällscartier.
Ball bild på en ball klocka. Hur trivs du med klockan efter en tid med den runt handleden?
Kul! Adderar helt klart något som få klockor för med sig.
Ja, jag har fnulat lite på just det. Ser det som både positivt men också lite trist att bli begränsad till Cartiers band. Dels är alternativen från Cartier rätt så få och sen är banden knappast billiga om än överkomliga. Samtidigt så tycker jag, som ofta gillar att byta från stål till band att Santoslänken är lite av halva grejen och hade nog själv burit den på länken nio av tio gånger även om det är kul och smidigt att kunna variera så lätt.
Håller med om att det naturligtvis begränsar med banden och det blir kanske trist till slut.
Just nu är det dock så jäkla skönt, det tar liksom sekunder.
Iom att klockan och dess design är så pass bra och tidlös så tror jag att klockan kommer att kännas kul och relevant även framgent med eller utan en uppsjö av diverse band. Blir knappast ballare än länken på Santosen. Lika självklar som gummit på PP Aquanaut på något sätt. Mycket bra!
Du låter lite sugen
!!
Grattis, grymt val! Men var är bilden med det gröna på?!
Jag är ju lite av en lädertorsk och måste säga att det gröna var riktigt bra!Tack! Det löser jag såklart!
Hahahah, som det ska vara då! Hoppas även du får en bra vecka!Måndag igen, nya promenader och blöjbyten! Hoppas att ni får en bra vecka!
Jäklarns vad snyggt! Älskar grön band!!Tack! Det löser jag såklart!
Haha tack tack!Hahahah, som det ska vara då! Hoppas även du får en bra vecka!
Tack! Det löser jag såklart!