Jag vet faktiskt inte varför jag skrev som jag gjorde så du var i din fulla rätt att missförstå. Jag tror att jag samtidigt tänkte referens och att det var den jag avsåg kolla uppMissförstod "tror jag" i ditt inlägg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vet faktiskt inte varför jag skrev som jag gjorde så du var i din fulla rätt att missförstå. Jag tror att jag samtidigt tänkte referens och att det var den jag avsåg kolla uppMissförstod "tror jag" i ditt inlägg
Fast det är ju lugnt, destå mer man kör, ju mer grus kommer fastnaOm @aleks ska köpa måste det vara minst en diamantklädd grill!
Visst är de eleganta. På slätt svart band passar de också till mycket olika stilar/kläder enligt mig. Minns jag rätt att du haft en del stora Cartierur tidigare? Trivs du med denna lilla ädla fyrkant?
tres elegante.... tycker jag iaf
Jo jag har haft såväl den dykare som @Asplund nu har som en ballon bleu chrono vilka båda är rejäla bitar. Jag har även haft basculante, santos och francaise tt så inte uteslutande klossar. Alla har sin charm men denna står på pallplats.Visst är de eleganta. På slätt svart band passar de också till mycket olika stilar/kläder enligt mig. Minns jag rätt att du haft en del stora Cartierur tidigare? Trivs du med denna lilla ädla fyrkant?
Vackert!Man tröttnar ju aldrig på alla fina detaljer som Cartier erbjuder! Eller vad säger ni?
Tack!Vackert!
Har funnits i den konfigurationen iafBig pimpin'
Kommer den så från fabrik eller är det gjort i efterhand?
Ja tack!Har funnits i den konfigurationen iaf
Riktigt riktigt bra!
+1 på detRiktigt riktigt bra!
Ingen jävla mellanchefsklocka omss
En riktig gruvarbetareIngen jävla mellanchefsklocka omss
Jag ska till Monaco snart, är det ok om jag lånar den?
Det här är Gordon Geccos chefs klocka, han som kommer med privatjeten och meddelar att han har köpt upp investmentbanken bara för att jävlas.Ingen jävla mellanchefsklocka omss
Hahaha!Det här är Gordon Geccos chefs klocka, han som kommer med privatjeten och meddelar att han har köpt upp investmentbanken bara för att jävlas.
En äldre Must de Cartier tank i så fall. Annars måste du nog upp till 15+ För Santos och Tank.Tjenare folket!
Är sugen på att införskaffa mig en Cartier! Går de att få tag på en fin för runt 10.000kr?
Ja exakt, kanske går att hitta en ok Galbée för runt 15'. Jag har iaf inte sett någon under det den senaste tiden.En äldre Must de Cartier tank i så fall. Annars måste du nog upp till 15+ För Santos och Tank.
Vad skulle ni säga om denna tillexempel från chrono24 https://www.chrono24.com/cartier/cartier-590005--id12250491.htmEn äldre Must de Cartier tank i så fall. Annars måste du nog upp till 15+ För Santos och Tank.
Vad skulle ni säga om denna tillexempel från chrono24 https://www.chrono24.com/cartier/cartier-590005--id12250491.htm
Lånta fjädrar. Men man skulle kanske ha en rund Cartier?