Den är riktigt bra!Inspirationsbilder på 1720. Bilder från Andreas Weinås Instagram.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är riktigt bra!Inspirationsbilder på 1720. Bilder från Andreas Weinås Instagram.
Min gamla, det fina är att baksidan då följer boettsidans form och har ingen bulle där som de automatiska. Sedan finns det en större manuell som är fin, från CPCP.Den är riktigt bra!
Must de Tank i damstorlek 20x28 brukar kunna gå att få för några tusenlappar. Dock brukar dom ju vara ganska slitna i guldpläteringen, men är iallafall roligare med silver under än mässing. Borde gå att plätera om.Hej Alla!!
Sugen på att köpa en cartier klocka till min flickvän i pressent!
Har ni lite tips på vad man ska kolla efter om man inte är jätterik
Tack för tips! Hunnit kolla på dem! Jag tyckte att det var lite charmigt med patina på dem, ska bara försöka hitta en som säljs i SverigeMust de Tank i damstorlek 20x28 brukar kunna gå att få för några tusenlappar. Dock brukar dom ju vara ganska slitna i guldpläteringen, men är iallafall roligare med silver under än mässing. Borde gå att plätera om.
Jag gillar dom också. Har två av herrmodellen, en manuell och en quartz.Tack för tips! Hunnit kolla på dem! Jag tyckte att det var lite charmigt med patina på dem, ska bara försöka hitta en som säljs i Sverige
Riktigt snyggt!Stridsvagnsstrid.
Klicka på bilden för att se den i bättre kvalitet.
Konstverk!Stridsvagnsstrid.
Klicka på bilden för att se den i bättre kvalitet.
Ser en 1720 till salu på blocket för 34 k...Inspirationsbilder på 1720. Bilder från Andreas Weinås Instagram.
Tror dom skrivit fel ref, iaf är det den mindre varianten som ligger på blocket. Om det är denna du menar blocket.se/annons/dalarna/cartier_tank_americaine_18k_guld__nyskick/90196308Ser en 1720 till salu på blocket för 34 k...
Det är den jag tänker på. Finns inte 1720 i fler dimensioner? 1720-1 osv...? SvårgooglatTror dom skrivit fel ref, iaf är det den mindre varianten som ligger på blocket. Om det är denna du menar blocket.se/annons/dalarna/cartier_tank_americaine_18k_guld__nyskick/90196308
Dålig koll faktiskt, nog enklare att gå efter dimensioner. Ville bara lyfta att det inte var samma storlek på den jag postade bilder på.Det är den jag tänker på. Finns inte 1720 i fler dimensioner? 1720-1 osv...? Svårgooglat
Edit:Annonsen verkar avse 1710.
Riktigt fin!Ett NOS Cartier Paris band i svart ödla. Den bästa varianten hittills eller?
Fantastiskt.Ett NOS Cartier Paris band i svart ödla. Den bästa varianten hittills eller?
Tror faktiskt ett ostoppat slätt är min favvoritEtt NOS Cartier Paris band i svart ödla. Den bästa varianten hittills eller?
Tror faktiskt ett ostoppat slätt är min favvorit
Typ, men lite elegantare som på min Tank.Typ så?
Typ, men lite elegantare som på min Tank.
Det är ett äldre omärkt band, men i fin kvalitet. Sitter mycket riktigt på det gamla spännet. Det nyare blir så tjockt. Bästa bilderna jag hade på min mobil:Du får gärna posta bilden igen - kommer inte riktigt ihåg hur bandet såg ut. Minns dock att det var ett band för det äldre viklåset utan snabbjustering.
Jäkla topptrio!Det är ett äldre omärkt band, men i fin kvalitet. Sitter mycket riktigt på det gamla spännet. Det nyare blir så tjockt. Bästa bilderna jag hade på min mobil:
Det är ett äldre omärkt band, men i fin kvalitet. Sitter mycket riktigt på det gamla spännet. Det nyare blir så tjockt. Bästa bilderna jag hade på min mobil:
Nej, jag tror inte det finns en motsvarande modern variant från Cartier tyvärr. Iofs sett ett par riktigt fina alligatorband utan stoppning, men inte släta kalvband eller vad det är.Håller med, fint band och passar bra till klockan. Har dock aldrig sett ett sånt i justerbar variant.
Vad går dom där tanksen för i runda slängar?Det är ett äldre omärkt band, men i fin kvalitet. Sitter mycket riktigt på det gamla spännet. Det nyare blir så tjockt. Bästa bilderna jag hade på min mobil:
Vad går dom där tanksen för i runda slängar?
Väldigt fin! Solo eller Louis?Ett NOS Cartier Paris band i svart ödla. Den bästa varianten hittills eller?
Väldigt fin! Solo eller Louis?