Runt 100’, en lite sämre såldes för €9500 hos en av de lite större handlarna. Men det är då de gamla 50-talarna, nyare är ju klart billigare.Vad går dom där tanksen för i runda slängar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Runt 100’, en lite sämre såldes för €9500 hos en av de lite större handlarna. Men det är då de gamla 50-talarna, nyare är ju klart billigare.Vad går dom där tanksen för i runda slängar?
Tack för svar och Grattis till extremt fin klocka!Louis 1601b (platina)
Molequin eller GLC Straps.Skulle vilja ha detta band till min basculante, men det är slut eller så påverkar Corona att dem inte kan skicka.
Har gogglat lite utan resultat. Någon som kan komma med tips på en "somrigt" band och vart jag kan vända mig.
Klockan i fråga.
Molequin eller GLC Straps.
Blir alltid lika glad av att se en skarp tvåtonare. Fantastiskt bra klocka.Nyförvärv
Nyförvärv
Blir alltid lika glad av att se en skarp tvåtonare. Fantastiskt bra klocka.
Tack! Är fullset. Uttagen 1987. Köpt av första ägarenKanonfint ex! Grattis!
Nope, men du har justeringen i spännet?Nyförvärv här också! Finns det halva länkbitar att köpa?
Ja, jag insåg det efter att jag skrivit. Borde bli bra om jag sätter i en länkbit till och samtidigt justerar in spännet.Nope, men du har justeringen i spännet?
Luftar denna. Bör kanske ställa datumet rätt
Grattis, riktigt härlig!
Tack!Grattis, riktigt härlig!
Kul, visste inte man bytte till guld. Som du säger är silver känsligt mot oxidering om ytan lämnas bar. Repar man den lätt vid hantering kommer den då mörkna där med tiden. Hur var det, hade du fått pris på en sådan utbytestavla?Urtavlan verkar vara skadad. Dessa gjordes i solitt silver och oxideras lätt. Det är en sak som är klart bättre med CPCP-klockorna - deras urtavlor är i guld och jag har aldrig sett en som har oxiderats.
Kul, visste inte man bytte till guld. Som du säger är silver känsligt mot oxidering om ytan lämnas bar. Repar man den lätt vid hantering kommer den då mörkna där med tiden. Hur var det, hade du fått pris på en sådan utbytestavla?
Tjena, hittade du någon klocka? Sitter nämligen och söker nu och funderar på att köpa mig en Cartier Tank Solo till mig själv som examenspresent.Kanske skulle nämnt i posten, budget ligger på runt 17k