• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cartiertråden

Tror jag tyckte solo satt bättre. Tank lois hade dom bara modell superstor av.
DA85619E-1BB1-456D-B0E3-7854BA4C52FD.jpeg
13390C9C-FE28-4408-B077-A3C4ABF4805C.jpeg
74B736AA-8CBF-4E18-AE55-521596156826.jpeg

Det var ingen höjdare faktiskt om du tänker på americaine? Iofs tyckte jag alla 3 hade ganska fula straps. Tank Louis hade ett panerai strap på minst 22mm.

Tror jag tycker om solon mer än americaine ändå. Har utvecklat en kärlek till americaine baserad på endast bilder på gamla cindree men jag tyckte den kändes lite för smal på något vis. Finns ett steg större men då blir den nog för lång istället.

Ett annat band på denna tror jag skulle bli bra.
4EBF4C7B-6100-4D88-B1F9-57AC3E09802F.jpeg
2DC7E1DC-3281-491C-9CD1-83EB9A35C6C3.jpeg

Tror jag tycker om solon mer än americaine ändå. Har utvecklat en kärlek till americaine baserad på endast bilder på gamla cindree men jag tyckte den kändes lite för smal på något vis. Finns ett steg större men då blir den nog för lång istället.

Ett annat band på denna tror jag skulle bli bra.
4EBF4C7B-6100-4D88-B1F9-57AC3E09802F.jpeg
2DC7E1DC-3281-491C-9CD1-83EB9A35C6C3.jpeg
Fruktansvärt band de satt på Solo. Undrar hur tankarna gått när de bytte band från det förra, som var riktigt snyggt och i helt rätt stil.
Frågade du något om banden?

Fruktansvärt band de satt på Solo. Undrar hur tankarna gått när de bytte band från det förra, som var riktigt snyggt och i helt rätt stil.
Nej jag frågade inget om det. Tänkte inte ens på att dom bytt. Har alltid tyckt det varit fel band på dom. Kan ju inte vara croco på en militärklocka? :)

Gissar att det är för att bandet är billigare.

Det automatiska urverket bygger på lite på höjden. Men jag vill dock fortfarande ha en :woot:
Såg du prislappen?

Tyvärr, såg den inte. Men strax över 40 men inte över 50, har jag för mig ;)

Quartz eller ETA ?
slänger in en giftig fråga i Cartier-träsket, missar jag något om jag går Q-vägen ?
2892 är ju bra men

Tillbaka
Topp