Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pinsamt dåligt band på den där.Tror jag tyckte solo satt bättre. Tank lois hade dom bara modell superstor av.
Tank Louis såg ut att ha ett fint band, bara det att den är galet stor. Gjord för 150kg tunga personer, minst.Det var ingen höjdare faktiskt om du tänker på americaine? Iofs tyckte jag alla 3 hade ganska fula straps. Tank Louis hade ett panerai strap på minst 22mm.
Tror jag tyckte solo satt bättre. Tank lois hade dom bara modell superstor av.
Det stämmer. Dom första 3 bilderna.Har rätt dålig koll på Cartier. Den på din handled, är det den där nya Americaine i stål som släpptes nyligen. Läste om den här:
https://www.hodinkee.com/articles/cartier-tank-americaine-stainless-steel-introducing
Fruktansvärt band de satt på Solo. Undrar hur tankarna gått när de bytte band från det förra, som var riktigt snyggt och i helt rätt stil.Tror jag tycker om solon mer än americaine ändå. Har utvecklat en kärlek till americaine baserad på endast bilder på gamla cindree men jag tyckte den kändes lite för smal på något vis. Finns ett steg större men då blir den nog för lång istället.
Ett annat band på denna tror jag skulle bli bra.
Nej jag frågade inget om det. Tänkte inte ens på att dom bytt. Har alltid tyckt det varit fel band på dom. Kan ju inte vara croco på en militärklocka?Fruktansvärt band de satt på Solo. Undrar hur tankarna gått när de bytte band från det förra, som var riktigt snyggt och i helt rätt stil.
Frågade du något om banden?
Det automatiska urverket bygger på lite på höjden. Men jag vill dock fortfarande ha enGick förbi NK på vägen hem. Till min förvåning såg jag nya Cartier Tank Americaine. Tyvärr dåligt intryck - för klumpig boett mot det smala bandet.
Min gamla är bättre...
Fruktansvärt band de satt på Solo. Undrar hur tankarna gått när de bytte band från det förra, som var riktigt snyggt och i helt rätt stil.
Frågade du något om banden?
Det automatiska urverket bygger på lite på höjden. Men jag vill dock fortfarande ha en
Såg du prislappen?
I England listar den £5,100 inkl moms vilket borde bli 55k här.Gissar att det är för att bandet är billigare.
Tyvärr, såg den inte. Men strax över 40 men inte över 50, har jag för mig
I England listar den £5,100 inkl moms vilket borde bli 55k här.
Har för mig han sa 50900 man minns kanske fel.I England listar den £5,100 inkl moms vilket borde bli 55k här.
Boom! Fetare Santos får man leta efter
Saftigt fredagsgodis
Quartz eller ETA ?
slänger in en giftig fråga i Cartier-träsket, missar jag något om jag går Q-vägen ?
2892 är ju bra men
Hade tagit batteri om uret blir tunnare. Eta är ändå inte så upphetsande.Quartz eller ETA ?
slänger in en giftig fråga i Cartier-träsket, missar jag något om jag går Q-vägen ?
2892 är ju bra men
Stål? Lägger ut en i guld under veckan.Tycker att när någon ska sälja sin Cartier ska det nämnas här först. Typ stål Santos...
Quartz. Tunna och fina, även bra för kostymklocka som inte alltid används konstant.Quartz eller ETA ?
2892 är ju bra men
vitt?Stål? Lägger ut en i guld under veckan.