• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cartiertråden

gurki

Omega
2-Faktor
71DA76E0-422F-40A1-9295-8763AB201E94.jpeg
Är banden Original Cartier? Båda var duktigt stiliga! 😃
 
Good morning Cartier lovers! Min fru har en Santos ref.1564 som behöver nytt batteri. Varken Bergströms i Malmö eller Hultins i Lund vill byta då de inte är AD. Närmaste AD är i Köpenhamn. Någon som har tips på vart man kan lämna in en Cartier för batteribyte i Skåne? Vänligen, S
 

PerS

Omega
Good morning Cartier lovers! Min fru har en Santos ref.1564 som behöver nytt batteri. Varken Bergströms i Malmö eller Hultins i Lund vill byta då de inte är AD. Närmaste AD är i Köpenhamn. Någon som har tips på vart man kan lämna in en Cartier för batteribyte i Skåne? Vänligen, S
Har tyvärr inga tips, vill bara säga: Fy fan va kassa "urmakare" som inte kan byta batteri bara för att de inte är AD!
 

Gary Coleman

Panerai
2-Faktor
Ursäkta om jag missat om något svar men är eet där ett Molequin-band? Vilket i så fall?
Anthracite
 

jocklas

Cartier
2-Faktor
Var nojjig som fan första två veckorna, men sen såg jag helt plötsligt att det var fullt med små, tunna hairlines som bara syntes i vissa vinklar som jag bara inte sett än och sen dess har det bara blivit fler (utan att det gör ont i själen) 😊. Min är över ett år och nu hänger den med på allt o får mer o mer "patina", blivit ngn slags GADA klocka för mig.
Den passar verkligen överallt! Speciellt med lite bandbyten. Synd att läderbandet som kom med inte åldras lika bra!
 

wanstahl

Cartier
Funderar på att köpa mig en tank igen, saknat min gamla något enormt! Då det varit dåligt utbud på modernare begagnade så funderar jag på att köpa en ny.

Var skulle ni rekommendera mig i Sthlm? Hos Cartier eller någon annan?
 

johpe

Panerai
2-Faktor
Funderar på att köpa mig en tank igen, saknat min gamla något enormt! Då det varit dåligt utbud på modernare begagnade så funderar jag på att köpa en ny.

Var skulle ni rekommendera mig i Sthlm? Hos Cartier eller någon annan?
Jag skulle säga hos Cartier, ja. De har alltid varit trevliga och hjälpsamma när jag varit där (oavsett om jag handlat ngt eller inte)
 
Topp