Aje
Basic
Det där är briljant! Vilka fler färger finns på gummit? Osäker på om svart funkar lika bra till tvåton.Cartier Santos Large (WGSA0018) på OEM-gummi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där är briljant! Vilka fler färger finns på gummit? Osäker på om svart funkar lika bra till tvåton.Cartier Santos Large (WGSA0018) på OEM-gummi.
Kul att du gillar det! Till denna storleken finns endast svart och blått gummi. Jag tror det svarta gummit gör sig väldigt bra tillsammans med en TT Santos.Det där är briljant! Vilka fler färger finns på gummit? Osäker på om svart funkar lika bra till tvåton.
Kan det vara denna? Louis Tank fr 2017, ref. PRTU0104Kan någon identifiera denna tank? https://www.instagram.com/p/CYV-hzxj5bA/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Ta ett varv och kolla vad du kan få för pris och jämför, kaplans och LW ligger ju nära varandra. Stick in huvudet på en pantbank också när du ändå är runt.Alla Cartier- och klockexperter, jag behöver er proffshjälp med två Cartierfrågor! Jag vill sälja min första dyrare klocka - en Cartier, se info nedan, men vet inte hur jag bör gå till väga. Har ni tips? T.ex. Luxury Watches, Bukowskis, annat?
Om klockan:
Cartier, tank Anglais, damur, quartz, safirglas, boet i roséguld 30x20 mm, läderband med låsbygel i roséguld, 2015. Etui, intyg mm finns. På Cartiers hemsida verkar det som att denna inte längre säljs.
Jag skulle vilja köp en enklare Cartier, tex en Tank Must i stål. Ska jag köpa på nätet, kanske köpa i Zürich eller på annan plats? Vad tycker ni?
Skickade iväg ett meddelande!Tänkte lägga ut denna till försäljning, hojta gärna till om någon är intresserad.
(Ute efter indirekt orörd exemplar…. Söker för fullt)
Mycket bra, kan verkligen rekommendera mörkblått kalvskinnband från Cartier till den, rackans bra komboGör sig bra i skymningen också
Ändå två färger mer än vad som finns till medium, hoppas verkligen Cartier släpper gummiband även till denna storlek framöver, grymt bra på sommarenKul att du gillar det! Till denna storleken finns endast svart och blått gummi. Jag tror det svarta gummit gör sig väldigt bra tillsammans med en TT Santos.
Den till vänster borde vare en dumontEtt förslag på en ganska universell cartiersamling:
17 mm har jag, med 16 mm vid spännet. Original Cartierband.Vad har ni för mått på ert band till klassisk Must de Cartier Tank? Efter att ha varit inne i flera butiker mäter tydligen vidden mellan luggarna 17,5mm. Är det så på alla? Klassiska måtten 23x30mm på klockan. 18mm band upplever jag ser tilltryckt ut och 17mm lär lämna ett litet gap mellan band och lugg, eller?
Den till vänster borde vare en dumont
Vet du om den länken skulle passa en dumont?
Hakar på den frågan. Hur långa är bandstiften? Funkar 18mm?17 mm har jag, med 16 mm vid spännet. Original Cartierband.
Har 18mm bandstift på min vintage must. Funkar bra.Hakar på den frågan. Hur långa är bandstiften? Funkar 18mm?
Finns det någon bra sida med Cartiers band? Jag hittar inget när jag söker. Funderar nu på något mörkbrunt från delugs annars.Mycket bra, kan verkligen rekommendera mörkblått kalvskinnband från Cartier till den, rackans bra kombo
Någonsin hört om 17.5mm?17 mm har jag, med 16 mm vid spännet. Original Cartierband.
17mm stift fungerar ocksåHakar på den frågan. Hur långa är bandstiften? Funkar 18mm?
Finns på Cartier hemsida, går att beställa via AD exempelvisFinns det någon bra sida med Cartiers band? Jag hittar inget när jag söker. Funderar nu på något mörkbrunt från delugs annars.
URL: https://www.en.cartier.com/collecti...urator.2.html?watchcollection=SANTOSDECARTIERFinns på Cartier hemsida, går att beställa via AD exempelvis
Jag har ingen Must utan en LC och den har ju skruvar.Hakar på den frågan. Hur långa är bandstiften? Funkar 18mm?
Har inte kollat men många specialbeställer band eftersom 17-16 är ett väldigt ovanligt mått. Som du säger så skulle 17,5 passa bättre.Någonsin hört om 17.5mm?
Härligt! Cartier har verkligen lyckats med hela premium upplevelsen för online också!Cartier «Gift Wrap» unboxing. I tillegg var det en egen Cartierbag/pose, samt konvolutter og kort til å skrive noen ord til den man eventuelt skal gi Cartierklokken til.