Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vadan detta hat? Tyckte det var ganska trevligt förutom onödigt dyrt.Glamping är ett otyg, men Santos är bra.
Du har inte funderat på att ändra i annonsen då?Tack, typo.
Tack för heads up, ändrade men uppdateringen gick tydlugen inte igenom. Åtgärdat nu.Du har inte funderat på att ändra i annonsen då?
Mkt snygg!Klockan i radhustrippeln som får mest handledstid.![]()
Det kan säkert stämma, jag tänker dock på Tank, Pasha och SantosMkt snygg!
Trodde att en radhustrippel var Rolex, Omega och JLC men har inte så bra koll![]()
Det kan säkert stämma, jag tänker dock på Tank, Pasha och Santos![]()
Dåligt av Cph AD, hoppas de löser detta snart. Får man lov att fråga vad en länkbit kostar att köpa löst?Typisk.
Handlet med Cartier online. Alt er smooth. Alt er kjapt. Forsendelse. Betaling. Alt. Spør om en ekstra lenkedel. De svarer kjapt. Innen noe timer. De sier at Cartier i Copenhagen skal ta kontakt med deg.
Dag 1: Ingen respons fra Cartier AD i Copenhagen
Dag 2: Ingen respons fra Cartier AD i Copenhagen
Dag 3: Ingen respons fra Cartier AD i Copenhagen
Dag 4: Ingen respons fra Cartier AD i Copenhagen
Faen - er det rart folk heller kjøper klokker online enn i fysisk AD butikk som er mer opptatt at de har korrekt brettet tørkle i blazeren enn å følge opp kunder og beskjed fra HQ.
![]()
Ut i fra data i NOK, så tipper jeg 550 DKK. Jeg vet ikke sikkert. Det artige er jo at jeg ikke skjønner hvorfor AD i Danmark skal kontakte meg, når jeg bor i Norge - og Cartier har AD i Oslo.Dåligt av Cph AD, hoppas de löser detta snart. Får man lov att fråga vad en länkbit kostar att köpa löst?
Det är märkligt, kan tänka mig att den mest logiska förklaringen är att det ligger en Cartier Boutique i Cph och att länkbiten går genom dem, d v s Cartier hanterar inom egna nätverketUt i fra data i NOK, så tipper jeg 550 DKK. Jeg vet ikke sikkert. Det artige er jo at jeg ikke skjønner hvorfor AD i Danmark skal kontakte meg, når jeg bor i Norge - og Cartier har AD i Oslo.
![]()
Plausibelt.Det är märkligt, kan tänka mig att den mest logiska förklaringen är att det ligger en Cartier Boutique i Cph och att länkbiten går genom dem, d v s Cartier hanterar inom egna nätverket
Det är enbart Cartier egna butiker som listas där, d v s inte andra butiker som är AD för Cartier bl aPlausibelt.Norsk AD er ikke oppført på Cartiers hjemmeside: https://stores.cartier.com/en_eu
Är väldigt nöjd med mitt från Molequin![]()
Tack! Yes, en Must LargeSnyggt! Must?
Behövs ju lite fler bilder för att göra rättvis bedömning. Pris?Vad tror ni om denna som legat ute ett tag? Ser den opolerad ut? Är det ett rimligt pris för en Carree i dagsläget?![]()
Bör vara samma som såldes på auktion:Vad tror ni om denna som legat ute ett tag? Ser den opolerad ut? Är det ett rimligt pris för en Carree i dagsläget?![]()
Den ser inte opolerad ut.Bör vara samma som såldes på auktion:
![]()
CARTIER Santos, armbandsur, 30 mm.
30x30 mm Guld på stål Stållänk Viklås Automatisk Datumfönster Sekundvisare Safirkrona Boettnummer 296193452 En extra länk medföljer.auctionet.com
Är den tät så absolut. De flesta som badar utsätter absolut inte klockan för 3atm.Kan man bada med en cougar. Vet inte varför allt Cartier verkar vara listat som 30m
Cougar på gummi kanske vore nått…Är den tät så absolut. De flesta som badar utsätter absolut inte klockan för 3atm.
Ett förslag på en ganska universell cartiersamling:
![]()