• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cartiertråden

Gummo

Joker
2-Faktor
874F6746-CDE6-4BF4-AACF-221D5B37911D.jpeg
 

loevhagen

Patek
2-Faktor
Typisk.

Handlet med Cartier online. Alt er smooth. Alt er kjapt. Forsendelse. Betaling. Alt. Spør om en ekstra lenkedel. De svarer kjapt. Innen noe timer. De sier at Cartier i Copenhagen skal ta kontakt med deg.

Dag 1: Ingen respons fra Cartier AD i Copenhagen
Dag 2: Ingen respons fra Cartier AD i Copenhagen
Dag 3: Ingen respons fra Cartier AD i Copenhagen
Dag 4: Ingen respons fra Cartier AD i Copenhagen

Faen - er det rart folk heller kjøper klokker online enn i fysisk AD butikk som er mer opptatt at de har korrekt brettet tørkle i blazeren enn å følge opp kunder og beskjed fra HQ.

😒
 

Swizz beat

Patek
2-Faktor
Typisk.

Handlet med Cartier online. Alt er smooth. Alt er kjapt. Forsendelse. Betaling. Alt. Spør om en ekstra lenkedel. De svarer kjapt. Innen noe timer. De sier at Cartier i Copenhagen skal ta kontakt med deg.

Dag 1: Ingen respons fra Cartier AD i Copenhagen
Dag 2: Ingen respons fra Cartier AD i Copenhagen
Dag 3: Ingen respons fra Cartier AD i Copenhagen
Dag 4: Ingen respons fra Cartier AD i Copenhagen

Faen - er det rart folk heller kjøper klokker online enn i fysisk AD butikk som er mer opptatt at de har korrekt brettet tørkle i blazeren enn å følge opp kunder og beskjed fra HQ.

😒
Dåligt av Cph AD, hoppas de löser detta snart. Får man lov att fråga vad en länkbit kostar att köpa löst?
 

loevhagen

Patek
2-Faktor
Dåligt av Cph AD, hoppas de löser detta snart. Får man lov att fråga vad en länkbit kostar att köpa löst?
Ut i fra data i NOK, så tipper jeg 550 DKK. Jeg vet ikke sikkert. Det artige er jo at jeg ikke skjønner hvorfor AD i Danmark skal kontakte meg, når jeg bor i Norge - og Cartier har AD i Oslo.

🤷‍♂️
 

Swizz beat

Patek
2-Faktor
Ut i fra data i NOK, så tipper jeg 550 DKK. Jeg vet ikke sikkert. Det artige er jo at jeg ikke skjønner hvorfor AD i Danmark skal kontakte meg, når jeg bor i Norge - og Cartier har AD i Oslo.

🤷‍♂️
Det är märkligt, kan tänka mig att den mest logiska förklaringen är att det ligger en Cartier Boutique i Cph och att länkbiten går genom dem, d v s Cartier hanterar inom egna nätverket
 
Topp