• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cartiertråden

Radhustrippeln
5F152F29-54CF-480D-B88C-448A2282B557.jpeg
Drömtrippel men det ska ju vara en Pasha för att få den 100% genuina radhuskänslan!

Dag 27: Ingen respons fra Cartier AD i Copenhagen

Må jeg virkelig purre? Nei, det burde være unødvendig.

De tar nok kontakt når tørklet i blazeren er ferdig brettet.

:banghead:

Typisk.

Handlet med Cartier online. Alt er smooth. Alt er kjapt. Forsendelse. Betaling. Alt. Spør om en ekstra lenkedel. De svarer kjapt. Innen noe timer. De sier at Cartier i Copenhagen skal ta kontakt med deg.

Dag 1: Ingen respons fra Cartier AD i Copenhagen
Dag 2: Ingen respons fra Cartier AD i Copenhagen
Dag 3: Ingen respons fra Cartier AD i Copenhagen
Dag 4: Ingen respons fra Cartier AD i Copenhagen

Faen - er det rart folk heller kjøper klokker online enn i fysisk AD butikk som er mer opptatt at de har korrekt brettet tørkle i blazeren enn å følge opp kunder og beskjed fra HQ.

😒

Fick betala 200kr mer för byte av verk kontra service om jag inte missminner mig för att byta ut ett automatiskt verk i en Santos som hade mycket aftermarket delar i sig. Bara som en referens

Tack för svar! Ok, det låter ju oerhört överkomligt.

Får mig osökt att undra över vad det säger om verket ifall det kostar 200…?

Men bara för att vara supertydlig: du fick betala för service + 200 för nytt verk?

Tillbaka
Topp