Drömtrippel men det ska ju vara en Pasha för att få den 100% genuina radhuskänslan!Radhustrippeln![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Drömtrippel men det ska ju vara en Pasha för att få den 100% genuina radhuskänslan!Radhustrippeln![]()
Du har rätt i sak. Dessvärre lite för stor för min smala men även runda handled. 35mm med den tavla som är på 38mm skulle varit fint.Drömtrippel men det ska ju vara en Pasha för att få den 100% genuina radhuskänslan!
Fin trio som jag hoppas du håller hårt i!Radhustrippeln![]()
Riper på denne plager meg ikke.Love it! Ser att du fått några mindre report. Något du stör dig på? Synligt i de flesta ljusen?
Tack! Ja just denna trippel är faktiskt de klockor i samlingen som sitter helt säkert.Fin trio som jag hoppas du håller hårt i!
Typisk.
Handlet med Cartier online. Alt er smooth. Alt er kjapt. Forsendelse. Betaling. Alt. Spør om en ekstra lenkedel. De svarer kjapt. Innen noe timer. De sier at Cartier i Copenhagen skal ta kontakt med deg.
Dag 1: Ingen respons fra Cartier AD i Copenhagen
Dag 2: Ingen respons fra Cartier AD i Copenhagen
Dag 3: Ingen respons fra Cartier AD i Copenhagen
Dag 4: Ingen respons fra Cartier AD i Copenhagen
Faen - er det rart folk heller kjøper klokker online enn i fysisk AD butikk som er mer opptatt at de har korrekt brettet tørkle i blazeren enn å følge opp kunder og beskjed fra HQ.
![]()
Fick betala 200kr mer för byte av verk kontra service om jag inte missminner mig för att byta ut ett automatiskt verk i en Santos som hade mycket aftermarket delar i sig. Bara som en referens
5190kr för serviceTack för svar! Ok, det låter ju oerhört överkomligt.
Får mig osökt att undra över vad det säger om verket ifall det kostar 200…?
Men bara för att vara supertydlig: du fick betala för service + 200 för nytt verk?
Från Uppsala Auktionsverk? Kan inte säga mer än att den var snygg i utförandet.Vad säger ni experter om denna tank?
![]()
![]()
Nä, den dök upp på Blocket. Ser ut att vara i fint skick och säljaren säger att den knappt är använd.Från Uppsala Auktionsverk? Kan inte säga mer än att den var snygg i utförandet.
Dag 27: Ingen respons fra Cartier AD i Copenhagen
Må jeg virkelig purre? Nei, det burde være unødvendig.
De tar nok kontakt når tørklet i blazeren er ferdig brettet.
![]()
Stikker innom Cartierbutikken i Smålandsgatan.Kontakta din lokala AD så kan de beställa en länkbit.
Fina bilder förövrigt!
Ah, då är jag med.5190kr för service
5390kr för nytt verk
Typ
Den syns ju iaf! Och dubblar som dasslock om man inte vill få skvätt på sig när man spolar!85% av tankbilder på instagram ser ut sådär![]()
Drömklockan!Cartier Santos medium er et flott og meget anvendelig armbåndsur med sine 100m WR. Er den en GADA? Ja - det vil jeg påstå.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ser bra ut, men försäkra dig om storleken innan du slår till. 23x30mm är herrmodellen. Sen finns det en som är 21x28 (eller 20x27, minns inte riktigt) som snarare är dammodell och tenderar att se väldigt liten ut på handleden.Vad säger ni experter om denna tank?
![]()
![]()
Mmmm ögongodisMiles och Cintrée![]()