Solarbeat, med länk så som original borde sett ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen Cartier, var något enklare.
Varför tror du att det är en Cartier?
Jag läste det i en artikel Tror dem sa det i TV också när dem visade Kungliga smycken på slottet. Vet ni vad det är för klocka? Tack för svar!Visarna ser inte ut att vara Cartier, inte resten heller
Allt på internet är inte sant.Hmm... varför sitter jag här och letar efter den här klockan... nåväl - hittar också en text som hävdar att det är en Cartier:
Sorry fel tråd, denna hör hemma i Raimond Weiltråden (kunde inte heller hålla mig från google)Hmm... varför sitter jag här och letar efter den här klockan... nåväl - hittar också en text som hävdar att det är en Cartier:
Vad är Solarbeat?Solarbeat, med länk så som original borde sett ut.
Ett quartzur som laddas av solljusVad är Solarbeat?
Ett quartzur som laddas av solljus
Batteritiden ska, i och med det, hålla i 16 år enligt spec. Får se om det håller i vårt kära Sverige ska dock även klara av att ligga 6 månader i mörk låda exempelvis, så det ökar ju chanserna åtminstoneVad är Solarbeat?
Ingen äkta Cartier då eller?Ett quartzur som laddas av solljus
Hur tänker du då? För att det är kvarts?Ingen äkta Cartier då eller?
Inser att ca. 50% av Cartier’s klockutbud isf inte är äkta Cartier då…..Hur tänker du då? För att det är kvarts?
Bra storlek. Sväng förbi NorrköpingKan försöka luska fram det. Denna Galbée väger med 119g länk anpassad för typ 17,5cm handled
Om du är sugen dra ett pm!Bra storlek. Sväng förbi Norrköping
Efter att ha fastnat i denna tråden ett tag så kunde jag inte låta bli att skaffa mig en tank…
Inte vad jag vet. Förstår vad du menar när jag zoomar in på trycket i bilden, men jag kan inte se något i verkligheten. Kan det vara mobilkamerans fokus som spökar?Är tavlan ommålad? Trycket ser ut att vara ”off”
Inte vad jag vet. Förstår vad du menar när jag zoomar in på trycket i bilden, men jag kan inte se något i verkligheten. Kan det vara mobilkamerans fokus som spökar?
Försökte få till en bättre bild på trycket.
Nä, för att det var någotslags solcellsmodell. Trodde inte Cartier körde med sådana. Men jag kanske missuppfattat.Hur tänker du då? För att det är kvarts?
Hur reagerar du när du även får höra att samma modell har ett veganskt läderband gjort av äppelskal?Nä, för att det var någotslags solcellsmodell. Trodde inte Cartier körde med sådana. Men jag kanske missuppfattat.
Goda nyheter, de övriga 50% är alltså äktaNä, för att det var någotslags solcellsmodell. Trodde inte Cartier körde med sådana. Men jag kanske missuppfattat.
Solarbeat, med länk så som original borde sett ut.
Helt underbar tavla snyggt!Efter att ha fastnat i denna tråden ett tag så kunde jag inte låta bli att skaffa mig en tank…
Tack, absolut! Se nedan länkSnyggt! Får man fråga vadet är för länk och var man kan köpa den?