Vad mäter din handled ?Cartier Santos Medium. Joda - den er i helt riktig størrelse.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad mäter din handled ?Cartier Santos Medium. Joda - den er i helt riktig størrelse.
![]()
Riktigt fin, vad är det för referens på denna?grym! Min hälsar
![]()
Tackar! Om jag inte är helt ute och cyklar så är det en Cartier Santos Carree 2960 från 80-talet.Riktigt fin, vad är det för referens på denna?
Ca. 19 cm.Vad mäter din handled ?
Höjde inte de i våras för den Svenska marknaden? Kan det inte vara så att man höjer för andra marknader som inte fick en justering då eller är det kommunicerat att det gäller alla marknader?NK i Stockholm har en svart Tank Must Large inne om någon skulle vara intresserad.
Hörde också att Cartier ska höja priserna den 17 september.
Det stämmer att de höjdes tidigare i år i Sverige. Men jag fick uppfattningen att höjningen den 17/10 gällde SverigeHöjde inte de i våras för den Svenska marknaden? Kan det inte vara så att man höjer för andra marknader som inte fick en justering då eller är det kommunicerat att det gäller alla marknader?
OK mest nyfiken, Rolex höjde ju för Norden vid årsskiftet och gjorde sedan en justering för andra marknader under Q3.Det stämmer att de höjdes tidigare i år i Sverige. Men jag fick uppfattningen att höjningen den 17/10 gällde Sverige![]()
TT borde innebära 2961.Tackar! Om jag inte är helt ute och cyklar så är det en Cartier Santos Carree 2960 från 80-talet.
Det stämmer säkert! Jag som har dålig koll på Cartier. TackTT borde innebära 2961.
Välkommen hem från service![]()
![]()
Den var inte gratis men jag är glad ändå!
Yes box, McGyver fick till det med borstningenVerkar som det blev rätt och bra till slut?
Sitter och försöker lista ut vilken size på santos som skulle passa mig bäst.. medium eller large?
Har 19.5cm handleder. Har aldrig haft möjligheten att prova modellen.. såklart även en smaksak om storlek.
Provade en 39mm Tudor BB pro häromdagen och trots måtten så satt den väldigt fint på min arm.
Skickar med två bilder som referens. Kanske kan underlätta. Har på mig min Apple Watch som mäter 44mm.
Tackar på förhand.
Hade också gått på large…Med 19,5cm handleder så får du nog fixa några extralänkar till en medium.
Jag hade kört på large. Jag tycker att Santos fungerar fint i Large.
Hade också gått på large…
Jag har 20cm handled. Bild på min Santos (large) på min arm som referens
![]()
Tackar för input! KS är bäst.Med 19,5cm handleder så får du nog fixa några extralänkar till en medium.
Jag hade kört på large. Jag tycker att Santos fungerar fint i Large.
Prova fler storlekar innan köp!Sitter och försöker lista ut vilken size på santos som skulle passa mig bäst.. medium eller large?
Har 19.5cm handleder. Har aldrig haft möjligheten att prova modellen.. såklart även en smaksak om storlek.
Provade tex en 39mm Tudor BB pro häromdagen och trots måtten så satt den väldigt fint på min arm. Vilket jag inte trodde!
Skickar med två bilder som referens. Kanske kan underlätta. Har på mig min Apple Watch som mäter 44mm.
Tackar på förhand.
Hade också gått på large…
Jag har 20cm handled. Bild på min Santos (large) på min arm som referens
![]()
Grattis till nya klockan
Loevhagen har ju medium med 19mm handleder ovan i tråden, så lätt medium.Sitter och försöker lista ut vilken size på santos som skulle passa mig bäst.. medium eller large?
Provade tex en 39mm Tudor BB pro häromdagen och trots måtten så satt den väldigt fint på min arm. Vilket jag inte trodde!
Tackar på förhand.
Snacka om beslutsångest... Kanske får knata ner till Jarl Sandin och kolla om de har modellerna inne.. även fast jag drar mig för det. Ingen som vet om det finns annan återförsäljare i Göteborgs-området?Loevhagen har ju medium med 19mm handleder ovan i tråden, så lätt medium.
Du bör absolut prova bägge.Snacka om beslutsångest... Kanske får knata ner till Jarl Sandin och kolla om de har modellerna inne.. även fast jag drar mig för det. Ingen som vet om det finns annan återförsäljare i Göteborgs-området?
Jarl Sandin är enda ADn i västsverige så det är bara att vandra dit...Snacka om beslutsångest... Kanske får knata ner till Jarl Sandin och kolla om de har modellerna inne.. även fast jag drar mig för det. Ingen som vet om det finns annan återförsäljare i Göteborgs-området?
Varför skulle du dra dig för att besöka Jarl Sandin?Snacka om beslutsångest... Kanske får knata ner till Jarl Sandin och kolla om de har modellerna inne.. även fast jag drar mig för det. Ingen som vet om det finns annan återförsäljare i Göteborgs-området