Bra tips, ska be att få det skriftligt, tack.Se till att få det på papper också, bara för att undvika missförstånd! Jag önskade få det i skrift när jag lämnade min Carree på service hos Cartier.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra tips, ska be att få det skriftligt, tack.Se till att få det på papper också, bara för att undvika missförstånd! Jag önskade få det i skrift när jag lämnade min Carree på service hos Cartier.![]()
Brancardsen på en Normale ska vara glanspolerade.Hur bör långsidorna av boetten se ut på en Tank Normale?
På Chrono24 så är vissa väldigt blanka och en del andra lite mer matta. Eller beror det på modell/årtal?
Kan konfirmera att Cartier kör service free of charge på alla Santos i Stockholm. Lämna precis in min Galbee XL och testade lite Pasha (35 o 41mm). För liten och för stor tycker jag! En 38mm ligger farligt tillGrym service måste jag säga.
Kampanj de kör ibland. Gjort gör andra modeller också. Yes jag lämnade in vintage utan problem!Varför har de fri service på Santos? Kan man lämna in din gamla vintage-santos?![]()
Oj, låter otroligt!Kampanj de kör ibland. Gjort gör andra modeller också. Yes jag lämnade in vintage utan problem!
Haha ja jag hörde bara om det först och kontaktade dem och fick ett positivt svar. Gick hur fint som helst i butiken idag, fick dock inte ha kepsen kvar på huvudetOj, låter otroligt!
Hahah, tack för input, jag tänkte faktiskt dra på mig kepsen och dra dit nu!Haha ja jag hörde bara om det först och kontaktade dem och fick ett positivt svar. Gick hur fint som helst i butiken idag, fick dock inte ha kepsen kvar på huvudetför säkerhetskamerorna antar jag
Ingen aningHahah, tack för input, jag tänkte faktiskt dra på mig kepsen och dra dit nu!
Råkar du veta hur länge de har detta erbjudande?
Inte alls bitter att jag precis haft min santos på dyr serviceKan konfirmera att Cartier kör service free of charge på alla Santos i Stockholm. Lämna precis in min Galbee XL och testade lite Pasha (35 o 41mm). För liten och för stor tycker jag! En 38mm ligger farligt tillGrym service måste jag säga.
Någon mer info om hur länge det gäller? Några villkor/krav?Hahah, tack för input, jag tänkte faktiskt dra på mig kepsen och dra dit nu!
Råkar du veta hur länge de har detta erbjudande?
+1Inte alls bitter att jag precis haft min santos på dyr service![]()
ser riktigt läcker ut
Tack, välanvänd men härligser riktigt läcker ut
DrömklockaTack, välanvänd men härligHar gått i familjen sedan ny och owg mestadels av tiden.
Har du Cartiers Care Program eller är det öppet för alla?Kampanj de kör ibland. Gjort gör andra modeller också. Yes jag lämnade in vintage utan problem!
Var förbi butiken idag och enligt hon som tog emot min klocka så avslutades kampanjen 30/9. Hon skulle dock se vad dem kan göra men det lät inte som att servicen kommer bli gratis.Kampanj de kör ibland. Gjort gör andra modeller också. Yes jag lämnade in vintage utan problem!
NopeHar du Cartiers Care Program eller är det öppet för alla?![]()
Ok skumt, var där i fredags, hade iofs skickat ett mail och frågat innan 29 sep.Var förbi butiken idag och enligt hon som tog emot min klocka så avslutades kampanjen 30/9. Hon skulle dock se vad dem kan göra men det lät inte som att servicen kommer bli gratis.
Så förmodligen får man glatt betala 5180kr
Kommer nog sitta ännu bättre om du bär den på handleden istället för vristen!Tidigare inte varit helt överens med storleken, men efter lite mer vrist tid börjar det arta sig!
Skönt med läder i allt mer kalla årstider
Om det där är hans vrist måste han ha en jävligt konstig fotKommer nog sitta ännu bättre om du bär den på handleden istället för vristen!![]()
Hade lite otur när jag skrevKommer nog sitta ännu bättre om du bär den på handleden istället för vristen!![]()
Det är ett förståeligt misstag!Hade lite otur när jag skrev![]()